“Oplev lidt af Danmarks historie”
Anmeldelse af Søborg Slotsruin

Søborg Slotsruin
Anmeldt 26. marts 2017

Det var interessant at besøge ruinen og opleve stedet hvor en af vore konger levede engang.
Vi kender jo alle sangen:" Lad gud kun beholde sit himmerig, men lad mig beholde Gurre....."

Tak, Johannes A
Anmeldt 2. juli 2016 fra mobile enheder

Slotsruinen er et Glimrende sted at bruge en lille halv time. Man kan sidde og grille ved nogle borde/bænke også.
Der er lidt en skam der ikke er flere infotavler - man kunne dog ringe ind på et nummer fra naturstyrelsen hvor en maskine kunne fortælle lidt om ruinen. Det virkede dog ikke denne weekend.

Tak, michael j
Anmeldt 19. april 2016

Der er ikke så meget ruin tilbage - gravelystne konger har været forbi! men nok til man at sætte fantasien i gang. Den ligger så smukt med udsigt over hele Søborg Sø. Tager man turen fra Gilleleje via kanalstien er det en rigtig fin adgang til ruinen

Tak, Birgitte L

Rejsende, der kiggede på Søborg Slotsruin, kiggede også på

Har du været i Søborg Slotsruin? Fortæl om dine oplevelser!