“Hyggelig butik ,mange søde gaveideer .”
Anmeldelse af Mulle Moth Keramik

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
Mulle Moth Keramik
Anmeldt 9. oktober 2017

Personlige håndlavet keramik, fik lavet på bestilling. Unik gaveide..
Kan varmt anbefales. Enkelt og flot .

Dato for oplevelse: august 2017
Tak, Ennah18
Filtrér
Anmeldt 16. april 2017

En lilelbitte, men skøn butik. Mulle Moth har det fineste hjemmelavde keramik ting. Her er gaver til alle... lige fra barendåben til 80 års fødselsdagen

Dato for oplevelse: april 2017
Tak, mitz336
Anmeldt 17. juli 2015

Jeg har handlet hos Mulle i mange, mange år... Både til mig selv, men også til gaver.. hendes stil er helt hendes egen, og jeg elsker den..
Til mine børnebørn har jeg købt bedårende små krus, dyb tallerken og flad tallerken. Alle med hendes helt egne dekorationer.. En personlig gave...
For nylig skulle jeg tage afsked med en meget elsket medarbejder... En gave til ham, blev selvfølgelig et af Mulles dejlige krus med en glad tegning på....

Når min søn bliver student, vil jeg bestille et krus hos Mulle.. Hun er helt unik, og her kan man få det særlige, der er så svært at finde....

Dato for oplevelse: juli 2015
1  Tak, lunaolga
Anmeldt 2. juli 2015

Her kreeres håndlavet keramik. Det er muligt at bestille personligt, så man kan lave den bedste personlige gave. Der er både noget for den klassiske, den "skæve" og børnene. Priserne er ok.

Dato for oplevelse: marts 2015
Tak, sispigen

Rejsende, der kiggede på Mulle Moth Keramik, kiggede også på

Gilleleje, Gribskov

Har du været i Mulle Moth Keramik? Fortæl om dine oplevelser!