“Nakkehoved Fyr”

Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 6. september 2017

Et flot sted med hygge, udsigt og et lille museum. En pragtfuld natur rundt omkring, hvor der er mange muligheder for at gå på stierne i omegnen

Tak, bebj59

Anmeldt 21. september 2015

Absolut et besøg værd. Et lille museum folder sig ud på vejen op i tårnet. Ganske interessant, men pas på den gamle fyrmester, der ta'r sig en "slapper" :-)

Tak, Jens-Erik H
Anmeldt 25. april 2015

Besøgt stedet en kold forårsdag, hvor kaffe og kage var med i prisen. Fyret har en spændende historie som bliver godt fortalt. Kan vamt anbefale!

1  Tak, Rosenkilde
Anmeldt 23. april 2015

Fyret ligger helt fantastisk, som de jo for det meste gør sådan nogen :O) og er smukt renoveret, næsten lige i overkanten.
For folk som mig, der elsker lokalhistorie, hvor jeg kommer hen, er det en rigtig interessant udstilling, som bestemt fortjener et visit.

Tak, Birgitte L
Anmeldt 2. juli 2014

Meget historie og teknisk information i udstillingen. Savner lidt systematik i opbygningen, da det var svært at finde det essentielle omkring fyrets egen historie.

Tak, Lenoni

Rejsende, der kiggede på Fyrhistorisk Museum På Nakkehoved , kiggede også på

Har du været i Fyrhistorisk Museum På Nakkehoved ? Fortæl om dine oplevelser!