“God service og god mad”

Restaurant og cafe Saseline
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad
Spisemuligheder: Morgenmad
Anmeldt 20. september 2020

Har været her flere gange både på stille og travle dage. Der er altid god service og hurtig servering.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Flemming68

Anmeldt 18. september 2020

Helt fantastiske pastaer! WOW! Virkelig en god oplevelse og rigtig hyggeligt sted Vi kommer helt sikkert tilbage

Tak, AntonKahlenberg
Anmeldt 18. september 2020 fra mobile enheder

Rigtig god brunch , stor portioner samt friske råvarer, personalet er meget opmærksom, de fyldte min kaffe 2 gange undervejs kan godt anbefale

Tak, sibeltoft
Anmeldt 17. september 2020 fra mobile enheder

Bedste sted i byen , når der skal nydes en kold aperol og de serverer altid nødder gratis..

Super lækkert sted og meget centralt.

Dato for besøg: september 2020
Tak, AM-thorup
Anmeldt 17. september 2020 fra mobile enheder

Bliver mødt af en søde tjener med sprit dunken i hånden, henviser os til et bord med smil på læben. Deres sortegryde er klart er besøg værd samt deres eget øl..

Meget hyggelig cafe i hjertet af Gilleleje,vi kommer på besøg igen når vi besøger Gilleleje.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, sa-andersen1

Rejsende, der kiggede på Restaurant og cafe Saseline, kiggede også på

Har du været i Restaurant og cafe Saseline? Fortæl om dine oplevelser!