“Fejring af bryllupsdag”
Anmeldelse af Restaurant far til fire

Restaurant far til fire
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 8. august 2021

Fantastisk velsmagende og store portioner mad, både forret og hov
Personalet var smilende og glade, sagde fra starten at de var lidt underbemandet så der kunne gå lidt inden vi fik maden men det kunne ikke mærkes, maden kom hurtigt.
Kan helt sikkert anbefales at besøge, vi skal helt klart besøge stdet igen.

Tak, J-156V6

Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Vi ville lige nyde en tur på famile restaurent, men de virkede til at have lidt for travlt. Vi havde kun lige fået udleveret menu kortet da vi blev spurgt om vi var klar til at bestille.
Vi bestildte rødspætte og winersnitzle og kødet var perfekt, men de brasede katofler var ikke særlig appelitlige. De svømmede i smør og forkullet pannering.
Mens vi snakkede og var ved at spise de sidste af maden kom serverings personalet forbi for at høre om de måtte begynde at tage talerkner ud. De måtte vi afvise, da vi stadigvæk var ved at spise.
Lidt øv oplevelse!

1  Tak, 424jonasa
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Indbagt pighvar var næsten udelukkende laks, muslinger tørre, jomfruhummer grillsteg tørre og til kr 348 var det kun kr 99 vær

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Erik V
Anmeldt 18. juli 2021 fra mobile enheder

Travl men rolig og hyggelig atmosfære.
Flot sejler/hav dekoret restaurant.
Vi sad inden for, men fik et kig ud i det lækre udendørs område.
Vi sad lige på den anden side af disken ind mod køkkenet, hvor Laila
og tjenerne talte relativt højt om deres interne ting, ex behov for kolde glas, ikke flere bestillinger ud af huset, hvor ligger der rene duge og samtale med private gæster hen over hovederne på os, vi vil nok en anden gang bestille bord og bede om en mere diskret placering.
Laila var i restauranten et par gange, hun talte venligt og smilende til os gæster.
Utrolig lækker mad, især smagte muslingerne fra fiskepladten helt vidunderlig, dejligt velsmagende brød
Mere end rigeligt mad til en person - tog krabbesalatn med hjem, tjenerne hurtigt opfattende og tilbød mig stanniol til indpakning.......Super service.
Og herren var fuldt tilfreds med wiener schnitzel god smag, saftig og især flot stor størrelse.
Lurpak smør i flere omgange var flydende, så jeg fik fodbad i smør.
Rigtig søde og smilende unge mennesker som betjente os.
Vi kan anbefale "far til 4" og kommer selv gerne igen en anden gang.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, JaneBartholdy
Anmeldt 11. juli 2021

Utrolig dårlig service en masse unge tjenere render rundt uden at have styr på noget som helst ingen ved hvem der går hvad Godt råd del bordene op så man har hver sit bord og ansæt nogle der brænder for det 7 ud af 10 var der tydeligvis kun for pengene skyld ca 3 gjorde hvad de kunne med service resten var tydeligvis ligeglade maden var ok - god men trist servicen var så ringe kommer ikke igen

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Morten4793

Rejsende, der kiggede på Restaurant far til fire, kiggede også på

Har du været i Restaurant far til fire? Fortæl om dine oplevelser!