“Flot udsigt”
Anmeldelse af Restaurant far til fire

Restaurant far til fire
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 13. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde en god aften og fik frisk rødspætte med nye kartofler . Dette smagte rigtigt godt. Sidst fik vi wiener schnitzel som også var fint. Flotte store portioner hvilket er bedre end for lidt . Mad kom rimeligt hurtigt og intet at klage på. Almen god restaurant til hverdagsmad.

Tak, TinaMariaNielsen

Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Rustik cafeteria-type restaurant. Utilfredstillende, færdiglavet mad af ringe kvalitet, men solnedgangsvue over Kattegat. Blandet oplevelse af service og mangel på samme.

Tak, karstenhjorthl
Anmeldt 3. august 2020

Bestil aldrig “Frokost Platte”! Maden var kold og uspiselig, og der manglede “ribbensteg” på tallerkenen. I det “stjerneskud” min mand bestilte, manglede der en paneret fiskefilet. Personale er fint, men køkkenet er rodet. Heldigvis fik vi nogle penge tilbage, men det ødelagde vores besøg :(

2  Tak, anastasiapX3608A
Anmeldt 2. august 2020

Maden så indbydende ud ved første øjekast MEN var intetsigende, smagløs og smuldrede på tallerkenen. Den panerede rødspættefilet var sten hård - for meget friture og smagte som at række tungen ud af vinduet. Al den flotte topping var også smagløs. Bestemt ikke pengene eller kalorierne værd!!!

Tak, MariaQ1993
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi spiste ikke på restauranten, men vil anbefale Strandbaren på venstre side af bygningen, hvor vi fik serveret forfriskninger i sandet. Strandstole, vinkasser som borde, sand mellem tæerne og mulighed for at lade ungerne løbe og holde pit-stop var super fint.

Tak, 437torbens

Rejsende, der kiggede på Restaurant far til fire, kiggede også på

Har du været i Restaurant far til fire? Fortæl om dine oplevelser!