“Fantastisk udsigt”

Restaurant Gilleleje Havn
Køkkener: Fransk, Dansk, International
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Restaurant Gilleleje Havn er beliggende i fiskerlejet i den gamle bydel med den dejligste udsigt over Stejlepladsen og Sjællands største og smukkeste, uspolerede fiskerihavn. Gilleleje Havns Krostue og Restaurant er oprindeligt sømandshjem og missionshotel i Gilleleje. Det fungerede som sådan indtil 1973, hvor lokalerne blev redesignet af en Danmarks ypperste arkitekter gennem tiden, Mogens Lassen. Ombygningen stod på indtil 1976, hvor restauranten åbnede med sin nuværende indretning. Vi har bibeholdt Mogens Lassens oprindelige design og ideer, og både restauranten og krostuen fremstår i dag originalt og funktionelt.

Vi kommer ofte til frokost i Gilleleje, og denne gang faldt valget på krostuen på Gilleleje Havn. Krostuen er et mindre hyggeligt lokale med udsigt til den gamle fiskerihavn. Med denne udsigt faldt menuvalget naturligt på en stor and veltilberedt rødspætte, som kun kan anbefales.

Tak, stigmarkerhansen

Anmeldt 13. september 2020 fra mobile enheder

God betjening men virkelig ringe mad!!!!!! Pomfritter bar præg af at have været friturestegte af flere omgange! Kedelig burgerbolle og intet spændende fyld, ØV!

Dato for besøg: september 2020
Tak, Helle K
Anmeldt 12. september 2020 fra mobile enheder

Rigtig fin mad. Besøgt stedet flere gange. Betjeningen er til gengæld fuldstændig håbløs! Vi blev sat ved et bord hvor det blæste en halv pelikan ved ind og udgang. Der var masser af ledige borde. De var åbenlyst underbemandet og flere tjenere snakkede grimt til hinanden. Der var en gæst som kom et kvarter for tidligt til sit reserverede bord (som var klar) der blot ville have en øl og vente på resten af selskabet som blev sendt ud fordi det havde de “alt for travlt til”.

Maden er god og er det eneste som trækker op.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Kenned99
Anmeldt 17. august 2020 fra mobile enheder

Smuk restaurant, fantastisk mad og venlig tjener. Vi nød en dejlig aften på restauranten, og der var intet at sætte en finger på, alt var i top.

1  Tak, Rosanna122001
Anmeldt 17. august 2020

Vi skulle spise frokost og havde bestilt bord. Vi havde bla. glædet os til nogle lækre fiskefrikadeller, men blev så skuffet... de var gummiagtige så vi næsten ikke kunne skærer i dem og smagte af INGENTING, de andre retter vi fik var jomfru hummere, hønsesalat og lun sild og det var okay... men tror ikke vi kommer der igen... desværre, fordi betjeningen var helt i top...
De skulle måske tjekke op på toiletterne lidt oftere, når der er mange kunder i restauranten.

Tak, Mette H

Rejsende, der kiggede på Restaurant Gilleleje Havn, kiggede også på

Har du været i Restaurant Gilleleje Havn? Fortæl om dine oplevelser!