“God stemning, god service og god mad”

Restaurant Gilleleje Havn
Køkkener: Fransk, Dansk, International
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Restaurant Gilleleje Havn er beliggende i fiskerlejet i den gamle bydel med den dejligste udsigt over Stejlepladsen og Sjællands største og smukkeste, uspolerede fiskerihavn. Gilleleje Havns Krostue og Restaurant er oprindeligt sømandshjem og missionshotel i Gilleleje. Det fungerede som sådan indtil 1973, hvor lokalerne blev redesignet af en Danmarks ypperste arkitekter gennem tiden, Mogens Lassen. Ombygningen stod på indtil 1976, hvor restauranten åbnede med sin nuværende indretning. Vi har bibeholdt Mogens Lassens oprindelige design og ideer, og både restauranten og krostuen fremstår i dag originalt og funktionelt.
Anmeldt 5. juli 2016

Vi har tidligere spist både i krostuen og restauranten, og denne gang valgte vi restauranten. Vi fik et bord ved vinduet hvor der er en god udsigt over havnen. Tjeneren var super frisk og meget serviceminded. Vi bestilte fish 'n chips med tomatsalat til. Det smagte dejligt og portionen var stor nok til at blive mæt. Dertil fik vi en øl og et velskænket glas vin. Vi var meget tilfredse med besøget, og kommer afgjort igen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, J0ergenL

Anmeldt 2. juli 2016

Helt igennem god service og hamrende god mad. Klart et sted jeg ville tage hen og spise, hvis jeg var i nærheden

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Line-tot
Anmeldt 19. juni 2016

Besøgte stede d 18-06-16. Fantastisk positiv oplevelse. God mad. Forret Jomfru Hummer og derefter stegt Rødspætte. Smagte himmelsk. Betjeningen var helt i top. Vores Tjener ( John ) havde en stor indsigt i maden og drikke varene. Virkelig en top Tjener.

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, bon271
Anmeldt 31. maj 2016 fra mobile enheder

På en varm søndag sidst i maj, spiste vi frokost på denne dejlige restaurant. Vi var 3 personer, der godt ville sidde ude i det gode vejr til lidt frokost.et dejligt menukort med et godt udvalg af retter med fisk. Vi fik et dejligt stjerneskud på hjemmebagt brød, efterfulgt af rødgrød og hertil et glas koldt fadøl. Priserne er fornuftige og personalet et smilende og venlige.
Stedet kan varmt anbefales.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Duedam
Anmeldt 29. maj 2016

Vi var et blandet selskab på 12 - børn og voksne. Varm, imødekommende og humoristisk betjening og alle følte sig velkomne. Bestilte bredt fra menukortet og fik flotte serveringer serveret samlet. Nød både rugbrødschips, persillehummos og den pose med brød vi fik med hjem til næste dages morgenmad - for ikke at tale om de anbefalinger til aktiviteter vi fik med os. Absolut et besøg vi alle 12 gerne ville gentage

Dato for besøg: maj 2016
Tak, christinas260

Rejsende, der kiggede på Restaurant Gilleleje Havn, kiggede også på

Har du været i Restaurant Gilleleje Havn? Fortæl om dine oplevelser!