“Autentisk italiensk køkken”
Anmeldelse af Mi Piace

Mi Piace
Prisklasse: 70 US$ - 229 US$
Anmeldt 13. december 2022

Har besøgt 4 gange i år, heraf de 3 med forskellige venner. Hyggeligt lille sted, godt bredt udvalg af både retter og vine og til særdeles rimelige priser.
Et sted man glæder sig til at genbesøge

Dato for besøg: november 2022
Tak, thorfeltschmidt

Anmeldt 6. november 2022 fra mobile enheder

Som altid en virkelig skøn middag. Velsmagende, rigeligt og dejlig atmosfære med god betjening.
Vi fik tre dejlige retter, som sendte tankerne til Italien. Vi glæder os allerede til næste gang

Dato for besøg: november 2022
1  Tak, lars_bakkeholm
Anmeldt 7. juli 2022 fra mobile enheder

Jeg satte jeg mig udenfor på terrassen sidst i juni 2022. Bestilte pasta med rejer og pinjekerner + en flaske hvidvin. “Men du er jo alene konstaterede tjeneren (en midaldrende kvinde som så ud som om hun VIRKELIG ikke gad være på arbejde). Så kan jeg ikke sælge dig en flaske du må købe et glas og den vin sælges ikke pr glas. Jeg prøvede at forklare, at jeg jo bare kunne tage resten af vinen med hjem, hvis jeg ikke kunne drikke den (hvorfor skal jeg som kunde forklare mig?) Men hun ville ikke give sig. Pyt tænkte jeg. Et tomt glas vin senere (40 min) og jeg havde som eneste gæst ikke fået brød, fik jeg endelig … spaghetti med baconstykker, som blev smidt på bordet og så gik hun. Der var fire andre borde med gæster så ikke specielt travlt. Jeg måtte så ind og finde hende hvor hun gemte sig på gulvet bag baren, og bede om at får den rigtige ret - hun bandede noget jeg ikke kunne høre og rullede med øjnene af kokken. Uprofessionelt. Ejeren greb ind og 2 min senere havde jeg den korrekte ret (professionelt), men så var jeg VIRKELIG persona non grata, så kunne ikke bestille et glas vin til og måtte igen ind og finde hende for at betale. Hvad der skulle have været en hyggelig afslutning på min travle dag blev en dårlig oplevelse. Tidligere i juni 2022 har jeg været der et par gange hvor en ung pige var tjener og hun er kvik og venlig, og da var det gode hyggelige oplevelser.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, Lasse Budolph J
Anmeldt 21. maj 2022

Har intet at sætte en finger på - vores oplevelse her var sublim! Den lækreste og mest veltillavede italienske mad, vi har fået udenfor Italien. Vi kommer snart igen - og tager både venner og familie med!

Dato for besøg: maj 2022
1  Tak, 220.488
Anmeldt 19. marts 2022

Sød betjening og store portioner, men ikke særlig smagfuld eller veltilberedt mad. Nu, en halv time senere rumler både konens og min mave.

Dato for besøg: marts 2022
Tak, pederwimmelmannr

Rejsende, der kiggede på Mi Piace, kiggede også på

Har du været i Mi Piace? Fortæl om dine oplevelser!