“Super lækker mad”

Brasseriet Gilleleje Havn
Køkkener: Fransk, Fisk og skaldyr, Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid
Beskrivelse: Brasseriet er en stemningsfyldt frokost og a la carte restaurant, meget idyllisk beliggende på havnen i Gilleleje, hvor lystbåde blander sig med de travle fiskere Maden kan nydes i restauranten på 1. sal med fantastisk udsigt til Gilleleje Havn og den svenske kyst,. Der er også restaurant i stuen med udsigt til Stejlepladsen og om sommeren kan De også spise i vores charmerende gårdhave eller hyggelige passage.
Anmeldt 12. august 2021

Har spist her flere gange og hver gang har maden været udsøgt. Sidst fik vi stjerneskud og komtessens rødspætte. Det smagte rigtig godt og kunne have smagt himmelsk hvis hummersalaten lige havde haft lidt mere smag. Deres mad plejer nu ellers altid at have masser af velsmag, og det er vores yndlingsrestaurant pga. de lækre råvarer, nytænkende retter, de lækre smage og meget flotte anretninger. Og så er der en fantastisk udsigt til havnen, hvis man sidder ude ved indgangen eller ved vinduerne vendt ud mod havnen.

Tak, ninettek875

Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Et er, at man glemmer ens mad bestilling - alle kan fejle. Men den manglende evne til i det mindste at undskylde og nærmest arrogant trække på skulderne bagefter er en uartighed af dimensioner.
Undskyldningen om, at man har mange selskaber afsrer en manglende restaurations professionalisme, som må undre.

Tak, Passenger40509473710
Anmeldt 8. august 2021

Frokost med familien (4), hvor vi kom godt omkring på kortet. Lære sildemadder (Sørens Sild og Snapsemad) og en super lækker fiskefilet - Sørens Fiskefilet som klart kan anbefales. Ligeledes lækker laks med stuved spinat og porcheret æg. Vi kom omkring Trøffeltatar og Michel Roux tatar hvor sidstnævnte virkelig lækker. Mørbradbøffer var gode, og dagens skuffelse var klart Hummersalaten som var pæn og masser af hummer, men som ikke smagte af noget.
Det er ikke en billig frokost - 1600.- for 4 pers med 9 serveringer, og så det som kan irrirtere mig grænseløst når man køber som man gør skal betale 4 x 30.- for 4 kander vand. Det irriterer mig bare som kunde når en sodavand der skal knappes op koster 45.- og 2 øl 98.- !!
God og opmærksom service giver en god oplevelse når man er der. Maden er god med dog gennemsnitlig når man måler op imod kendte smørrebrødsrestauranter - og det gør jeg når prisen er på samme niveau.

Tak, FoodissoooGood
Anmeldt 16. juli 2021 fra mobile enheder

Vi ankom min mor, konen og mig.

De 3 der stod inde i restauranten så ganske sure ud, da vi kom indenfor, fik at vide af den lyshåret unge pige at "i kan gå udenom, så kommer jeg og viser jer, hvor i skal sidde" hvor jeg tilføjede, det er vel i skyggen, hvortil hun svarede "det kan jeg ikke love", altsamme sagt i en rigtig sur tone, det tid vi var der, hørte vi flere gange, hvor surt hun svarede kunderne, hun burde stå ude i opvasken eller lære hvordan man snakker ordentligt til kunderne, for hun er ihvertilfælde ikke godt for spisested, hun så også møgsur ud i den tid vi var der.

Til gengæld vil vi gerne rose de 2 unge fyre der betjente os til skyerne, det var bare i top, super god og høflig betjening.

Maden var super god, ikke en finger at sætte på den, meget lækkert.

Min mor fik ålemad og hold da op, der var ikke sparet på ålen, tværtimod, nogle dejlig store og flotte stykker, som min mor udtrykte det flere gange "nøøj, det er ligesom at være i himlen"

Min kone fik "en dansker" og jeg fik et stjerneskud, utroligt lækkert og flot anrettet.

Syntes anretningerne og kvaliteten passede fint til prisen.

Helt sikkert et sted vi vil komme igen, hvis ikke lige det er hende det sure løg der skal betjene os ;-)

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Jackie A
Anmeldt 28. juni 2021

Har spist frokost på Brassriet mange gange. Smørrebrødet er i særklasse. Christianøsild a la Selma, fiskefilet, med hummersalat, rørt tatar, mørbradbøf a la creme er alt sammen utroligt frisk velsmagende. Besøget ødelægges desværre af urutineret og uimødekommende betjening. En gæst måtte vente LÆNGE på at få anvist et bord. 'Vi kommer så hurtigt, vi kan, hr!' Jeg bad om et menukort. 'Jeg skal lige være færdig her først.' Da der skulle ryddesaf ved et andet bord: 'Som de siger i Tivoli: 'Armene ind til kroppen, læn jer tilbage og enjoy the ride, så vi kan komme til at lave, det vi skal.' Og mere af samme skuffe. Man føler sig bare ikke velkommen. Trods den gode mad kommer vi ikke igen.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, balskov

Rejsende, der kiggede på Brasseriet Gilleleje Havn, kiggede også på

Har du været i Brasseriet Gilleleje Havn? Fortæl om dine oplevelser!