“Ikke så godt som forventet”

Brasseriet Gilleleje Havn
Køkkener: Fransk, Fisk og skaldyr, Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad
Beskrivelse: Brasseriet er en stemningsfyldt frokost og a la carte restaurant, meget idyllisk beliggende på havnen i Gilleleje, hvor lystbåde blander sig med de travle fiskere Maden kan nydes i restauranten på 1. sal med fantastisk udsigt til Gilleleje Havn og den svenske kyst,. Der er også restaurant i stuen med udsigt til Stejlepladsen og om sommeren kan De også spise i vores charmerende gårdhave eller hyggelige passage.
Anmeldt 2. september 2020 fra mobile enheder

En sen frokost blev det til i dag, vi bestilte bla. En pariserbøf som var rå inden i. Der var salt i små kar som stod på bordene, hvilket undrede os i disse Corona tider, alle har haft fingre i det kar. Vi fortalte at det lige var råt nok og hun skulle sige det til kokken så der var fokus på stege tid, men hun lod til at overhøre det.
Vi havde store forventninger til dette sted da det er blevet rost rigtig meget. Men vi kan ikke give mere en to stjerner da min mad heller ikke var helt i orden.
Om vi kommer igen, ja det kan jo være at vi bare var uheldige denne gang.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Dorthe N

Anmeldt 16. august 2020

Fin frokost med lækre forskellige, vi 4 bestilte 4 forskellige smørrebrød - vi 4 er helt tilfredse. 2 af os der bestilte dagens dessert smagte himmelsk!
Skønt en tjener der kan tegnsprog

Tak, AnneN1303
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Smørrebrød i den absolut høje ende af skalaen - både hvad angår pris og kvalitet. Der er dog fuld value for money så det er ok at det koster lidt mere end gennemsnitlig smørrebrød og stedet emmer også af hyggelig familietid og god stemning.

Tak, jonathankeler
Anmeldt 27. juli 2020

Vi havde store forventninger til reatauranten, men blev ret skuffede over, at det ikke var muligt at skifte pomfritterne ud med noget mere grønt. Ifølge tjeneren havde de slet ikke nogen grønsager i køkkenet (lidt mystisk synes jeg). Der var fuldstændig lukket og ingen imødekommenhed hvad det angik. Til gengæld måtte vi gerne give 700kr for 2 hovedretter og 2 gange drikkevarer. Vores muslinger var OK men ikke noget særligt og det var pomfritterne og mayo’en heller ikke.
Helt ærligt en ret kedelig oplevelse

Tak, 410trinen
Anmeldt 20. juli 2020

Vi fik en skøn 3 retters menu som absolut stod mål med prisen. Derudover var betjeningen venlig og imødekommende.

Tak, Jespersee

Rejsende, der kiggede på Brasseriet Gilleleje Havn, kiggede også på

Har du været i Brasseriet Gilleleje Havn? Fortæl om dine oplevelser!