“fin mad”
Anmeldelse af Bistro No 3

Bistro No 3
Beskrivelse: En Bistro Midt I Gilleleje , Hvor Mad, God Service Og Vin Er Et Must. Viu Skifter Cvores Retter Ca. Hver 3 Uge. Vi Har Take Away. Udendørs Servering Kom Og Besøg Os..
Anmeldt 9. august 2021

dejlig mad i den dyre ende. vinen var til gengæld absurd dyr. det er ikke et sted du skal gå ind for at få et glas vin i pause på turen

Tak, tyrolsgade
Michael O, Ejer hos Bistro No 3, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2021

Tak for anmeldelsen
På en flaske er der i normale glas 6-7 glas
Vi skænker store glas og får 4.5 glas pr. Flaske
Derfor størrelse , kvalitet og pris hænger sammen

Anmeldt 20. juli 2021 fra mobile enheder

Et hyggeligt sted med en god service og stemning, som er placeret rigtig godt i Gilleleje. Ligesom det var en fin madkvalitet.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Tourist588304
Anmeldt 17. juli 2021

Efter et katastrofalt besøg på Pasebækggard hvor vi var nødt til blot at slippe væk (se separat anmeldelse) reddede Bistro 3 vores aften. Super venlig service og modtagelse, på trods af sidste øjebliks bordbestilling på en travl fredag aften med 28 grader til kl 23.00. MEGET lækker mad (ikke billigt, men prisen værd for den samlede oplevelse). Masser af venligt og smilende personale og alt hvad vi fik smagte super godt. Og meget rigelige portioner men på ingen måder overvældende og for meget. Spændende vin kort med gode vine at mange forskellige prisklasser. Et sted vi med 100% sikkerhed vender tilbage til

Tak, 121steenp
Anmeldt 16. juli 2021 fra mobile enheder

Vi spiste frokost med familien (6 voksne og 2 små børn). Detvar god mad i flotte omgivelser og fin indretning. Rigtig god service og godt humør. De små kunne vælge i forskellige retter i børnestørrelse.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, azmoo
Anmeldt 4. juli 2021

Vi var 12 mennesker som fik aftensmad og en fantastisk service
Al mad var så fint og lækkert lave , forret ,hovedret og dessert
Der til fik vi rigtig god vin og dessertvin
Vi kan kun anbefale Bistro 3 , vi kommer helt sikkert igen

Tak, Jobu1964

Rejsende, der kiggede på Bistro No 3, kiggede også på

Har du været i Bistro No 3? Fortæl om dine oplevelser!