Pia Engelmann
Slagelse, Danmark

God frokost

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 11. dec. 2023fra mobile enheder
På tur til Gilleleje, og havde fået anbefalet en frokost her.

Vi blev modtaget af en rigtig sød tjener.
Bestilte den sprødstegte fiskefilet og den var sprød 👍🏼
Sjældent har jeg fået så sprød fiskefilet og den hjemmelavet remoulade, var meget lækker.
Ingen tvivl om, at vi vil give denne oplevelse videre, hvis vi kender nogen som kommer til Gilleleje.
Dato for ophold: december 2023
Problemer med denne anmeldelse?
Få bonusser med One Key
      22.5 km fra Hotel Gilleleje Strand
      25.7 km fra Hotel Gilleleje Strand
      Vis flere hoteller i Gilleleje
      Anmeldt d. 14. november 2023

Helt fantastisk lækker mad, fåes ikke bedre, specielt gl.dags æblekage burde de ha en Michelin stjerne for⭐️Der er virkelig kræset for maden med friske og top lækre råvarer.
      Super søde og venlige tjenere der hele tiden har øje for kundens behov⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Stemningen er helt i top, hyggeligt og afdæmpet musik. Kommer helt sikkert igen og vil gi min anbefaling til alle.

Dato for ophold: oktober 2023
      Rejsetype: Rejste alene
      Tak, Linda B
      Anmeldt d. 21. september 2023

Havde booket et såkaldt forkælelsesophold med bl.a. bobler og middag. Hotellet er nydeligt, rent og pænt. Personalet meget venligt og serviceminded. Vores værelse var rigtigt fint. Gode senge, jeg havde det dog ikke så godt med hovedpuden..men vel en smagssag.
      Fin servering af cava (god) og chokolade på værelset.
      Den 3 retters menu var desværre lidt skuffende. Havde - stedet taget i betragtning -forventet enten forret eller hovedret med fisk.. men sådan skulle det ikke være.
      Morgenmaden helt OK

Dato for ophold: september 2023
      Tak, skipperdk2015
      Anmeldt d. 22. august 2023

Igen igen valgte vi at nyde frokost på Strand, og igen valgte vi det "lille bræt", bestående af velsmagende sild, en ligeså velsmagende fiskefilet, laksesalat, tarteletter med høns og unika ost. Man kan med fordel have god appetit ved bestilling, for frokosten er omfattende, men afsindig velsmagende.

Dato for ophold: august 2023
      • Rejsetype: Rejste med venner
      Tak, stigmarkerhansen
      Anmeldt d. 17. juli 2023

Vi havde bestilt, og betalt for værelse de luxe, men det var det absolut ikke! meget, meget lille og smalt badeværelse, meget lille vask og bruseniche. desuden måtte vi hurtigt gøre opmærksom på manglende rengøring af toiletbørste, decideret ulækker, spindelvæv ved udsugning, og tilkalket bruserhoved!
      Ved afrejse udtrykte vi vores skuffelse over standarden, men fik at vide at Booking.com brugte betegnelsen de luxe, men hotellet selv angav det som standard? noget af en vildledning!!!

Værelsestip: Sørg for at se værelset før man pakker ud!
      Dato for ophold: juli 2023
      Tak, John A
      Anmeldt d. 26. maj 2023

venlig og kompetent modtagelse. gode værelser med godt møblement. restauranten er et besøg værd. dejlig mad og god betjening. dette gælder både morgenmad, frokost og aftensmad. og priserne er til at betale. hotellet ligger perfekt midt i Gilleleje, tæt på by, strand og havn.

Værelsestip: bestil bord i restauranten.
      Dato for ophold: oktober 2022
      • Rejsetype: Rejste alene