stigmarkerhansen
København, Danmark

Altid et godt valg

5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 22. aug. 2023
Igen igen valgte vi at nyde frokost på Strand, og igen valgte vi det "lille bræt", bestående af velsmagende sild, en ligeså velsmagende fiskefilet, laksesalat, tarteletter med høns og unika ost. Man kan med fordel have god appetit ved bestilling, for frokosten er omfattende, men afsindig velsmagende.
Dato for ophold: august 2023
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Få bonusser med One Key
      22.2 km fra Hotel Gilleleje Strand
      22.5 km fra Hotel Gilleleje Strand
      Vis flere hoteller i Gilleleje
      Anmeldt d. 17. juli 2023

Vi havde bestilt, og betalt for værelse de luxe, men det var det absolut ikke! meget, meget lille og smalt badeværelse, meget lille vask og bruseniche. desuden måtte vi hurtigt gøre opmærksom på manglende rengøring af toiletbørste, decideret ulækker, spindelvæv ved udsugning, og tilkalket bruserhoved!
      Ved afrejse udtrykte vi vores skuffelse over standarden, men fik at vide at Booking.com brugte betegnelsen de luxe, men hotellet selv angav det som standard? noget af en vildledning!!!

Værelsestip: Sørg for at se værelset før man pakker ud!
      Dato for ophold: juli 2023
      Tak, John A
      Anmeldt d. 26. maj 2023

venlig og kompetent modtagelse. gode værelser med godt møblement. restauranten er et besøg værd. dejlig mad og god betjening. dette gælder både morgenmad, frokost og aftensmad. og priserne er til at betale. hotellet ligger perfekt midt i Gilleleje, tæt på by, strand og havn.

Værelsestip: bestil bord i restauranten.
      Dato for ophold: oktober 2022
      • Rejsetype: Rejste alene
      Tak, janfrier
      Anmeldt d. 26. marts 2023

Rigtigt hyggeligt og autentisk ældre hotel. Fint værelse, hyggelig bar, dejlig restaurant. god mad. Smilende og imødekommende personale. Lækker morgenmad. Hotellet har ikke selvstændig parkering, men vi kom udenfor sæsonen, så det var ikke noget problem.

Dato for ophold: marts 2023
      Tak, Marianne Kjaer P
      Anmeldt d. 18. februar 2023 fra mobile enheder

Lækkert spontant ophold med gode værelser og en virkelig sød tjener, der spurgte kokken om han ville lave lidt smørrebrød til aftensmaden så vi alle fire fik lige hvad vi ønskede lige fra lækker Beuf bearnaise til Hønsesalat. Vi kommer helt klart tilbage.

Dato for ophold: februar 2023
      Tak, Steffen H
      Anmeldt d. 21. oktober 2022 fra mobile enheder

Hyggeligt, lille strandhotel. Vi boede på 1.sal med balkon og udsigt til havet - skønt, rent værelse. Sengen var til den bløde side, men ellers behagelig. Både aftensmad og morgenbuffet var fint afstemt. Vi fik i forbindelse med vores ophold cava på værelset, det kan bestemt anbefales. Personalet var servicemindet og behageligt.

Værelsestip: Parker på den store plads bagved Rema 1000. Gå en tur langs stranden og havnen. Vi spiste frokost på havnen - gode priser og lækre råvarer.
      Dato for ophold: oktober 2022
      Tak, Nadja Mia H