149 US$
Booking.com149 US$
Priceline149 US$
Travelocity150 US$
Anmeldt d. 8. juli 2022 fra mobile enheder

Var på mini ferie med 4 overnatninger på et flot ælder indrette hotel med god service. Morgenmaden var hjemme bag så friske rundstykke - brød - kage hver morgen og hvad der nu ellers høre til så klart at anbefale

Den ene aften spiste vi os aftensmad på hotellet det var os super lækkert.

Super hotel som ligger tæt ved haven så er man til fisk er masser af muligheder der os.

Bestemt ikke sidste gang vi har været det

Dato for ophold: juli 2022
Tak, Dsejten
Anmeldt d. 2. maj 2022

vi blev modtaget af en hjælpson og super service minded receptioneis. vi var meget tilfredse med værrelset og udsigt. rent og pænt stort værelse med balkon og hav kig. vi havde bestildt bord i resturanten
maden var rigtig god og dejlig frisk betjening

Dato for ophold: maj 2022
Tak, Gitte L
Anmeldt d. 13. marts 2022

Dejligt hotel som ligger helt fantastisk
Skønt værelse med dejligt bad
Fantastisk mad, vi fik 3 skønne retter Med god vin til
Og det mest venlige og hjælpsomme personale
Alt fungerede fra vi ankom til vi tog hjem

Dato for ophold: marts 2022
Tak, dorteo2020
Anmeldt d. 21. november 2021 fra mobile enheder

Dette hotel er på alle måder et dejligt sted. Især skal fremhæves det imødekommende personale og ikke mindst maden der gør dig glad.
Stedet er velholdt og vel indrettet. Gilleleje er godt tjent med dette fine hotel.

Dato for ophold: november 2021
Tak, Relax815853
Anmeldt d. 17. november 2021

dejligt hotel med en rigtig god service! Man føler sig velkommen allerede i foyen! gode værelser og rengøringen er god. God restaurant med et rimeligt prisniveau! morgenmaden er flot anrettet, og der er en gratis dram, hvis man har behov!

Dato for ophold: november 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger