Anmeldt d. 13. marts 2022

Dejligt hotel som ligger helt fantastisk
Skønt værelse med dejligt bad
Fantastisk mad, vi fik 3 skønne retter Med god vin til
Og det mest venlige og hjælpsomme personale
Alt fungerede fra vi ankom til vi tog hjem

Dato for ophold: marts 2022
Tak, dorteo2020
Anmeldt d. 21. november 2021 fra mobile enheder

Dette hotel er på alle måder et dejligt sted. Især skal fremhæves det imødekommende personale og ikke mindst maden der gør dig glad.
Stedet er velholdt og vel indrettet. Gilleleje er godt tjent med dette fine hotel.

Dato for ophold: november 2021
Tak, Relax815853
Anmeldt d. 17. november 2021

dejligt hotel med en rigtig god service! Man føler sig velkommen allerede i foyen! gode værelser og rengøringen er god. God restaurant med et rimeligt prisniveau! morgenmaden er flot anrettet, og der er en gratis dram, hvis man har behov!

Dato for ophold: november 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, janfrier
Anmeldt d. 31. oktober 2021 fra mobile enheder

En helt fantastisk oplevelse at være til fest her.
Rammerne, personalet maden og selskabet. Alt fungerede perfekt, et smilende personale der hele tiden var til for os gæster er med til at skabe de optimale rammer at holde selskab i.
Kan klart anbefales.
Og tag gerne en overnatning efter festen, området ved Gilleleje havn og strand er dejligt til en gåtur dagen efter, uanset mængden af alkohol til festen

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, Sightseer04053088944
Anmeldt d. 25. oktober 2021 fra mobile enheder

En enkelt overnatning. Fungerede efter hensigten. Stort spartansk indrettet værelse. Møbleret med diverse loppemarked fund. Kloak lugt og dårlig fungerende afløb på badeværelset. Rengøring lidt under middel. Morgenmads buffet med stort udvalg. Dog ikke specielt indbydende. Discount produkter og lever ikke helt op til nutidens hygiejniske standarder.

Værelsestip: Parkering muligt på supermarkeds parkeringsplads.
Dato for ophold: oktober 2021
1  Tak, EliseLF