Anmeldt d. 20. juni 2018

Hotellet ligger godt midt i byen og med ca 200 m til stranden og 200 m til havnen. Værelset stort og med balkon med udsigt (hvis det er det, man har bestilt).
Men - detaljerne skal jo også være i orden, og det vil være synd at sige, de var det, da vi boede her. For det første var vi skriftligt lovet en P-plads, men den var desværre givet til andre, da vi ankom.
Og værelset! Sengen var redt op med det gamle sengetøj med lange sorte hår på fra de forrige gæster - krøllet og uappetitligt. Personalet blev pinlig berørt over det og skiftede det straks.
Ude på badeværelset stod de forrige gæsters næsespray plus tre brugte shampooflasker.
Og balkonen flød med chips og nøddeskaller. Det blev der ikke gjort noget ved, de par dage vi var der.
Så rengøringen virkede ikke helt i top.
Som kompensation blev vi tilbud en ekstra nat til en lidt lavere pris, men det var jo ikke ligefrem et ophold, vi havde lyst til at forlænge. Sjovt, de ikke ku ha stillet en flaske vin op som undskyldning, men det skete ikke.
Vi har sikket været uheldige, men det er noget af et uheld som ikke bør indtræffe og som man skal kompensere for ASAP.
Ærgerligt, for det kunne have været et godt sted - og det kan det selvfølgelig også blive. beliggenheden er der i hvert fald ikke noget galt med.

Værelsestip: Tjek sengetøjet som det første
Dato for ophold: juni 2018
3  Tak, toftwinther
Anmeldt d. 28. maj 2018

Alt perfekt, takke være fremragende personale.
Køkkenet fremstiller skøn mad og betjeningen er venlig og kompetent.
Værelsernes standard er rigtig god med et højt rengørings niveau.
Vi holdt fest med 46 gæster. Alt klappede

Værelsestip: Værelse 10 til 16 har flot udsigt
Dato for ophold: maj 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, bauersvej1
Anmeldt d. 22. maj 2018 fra mobile enheder

Vi fik god oplysning om værelse ved bestilling , sød og venlig receptionsbetjening under opholdet og det vi så af hotellet var fint nyistandsat.
At vejret så var dejligt, gjorde jo at vi nød den gode beliggenhed i fulde drag.

Dato for ophold: maj 2018
Tak, kare0634
Anmeldt d. 24. april 2018

Vi har netop nydt weekenden på dette dejlige hotel . Boede på dejligt værelse med balkon og skøn udsigt over havet. Middagen var dejlig og super sød og service minded betjening. Vi kan kun anbefale dette hyggelige hotel og kommer bestemt tilbage.

Dato for ophold: april 2018
Tak, lis e
Anmeldt d. 22. april 2018 fra mobile enheder

Solen kom til Gilleleje, første sommerdag i Danmark. Ankom til et dejligt, smukt indrettet hotel. Meget smagfuldt indrettet, med bevarelse af den gamle atmosfære. Fik en dejlig velkomst, med kaffe og kage serveret ude i smukke omgivelser. Lækker kage til. Hyggede lidt i byen inden spisetid. Spiste en rigtig lækker 3 retters menu. Velsmagende og dejlig servering. For ikke at glemme, helt vidunderlige senge. Nydeligt hele vejen igennem Tak for dejligt besøg

Dato for ophold: april 2018
1  Tak, jyttem2014