“En dejlig gåtur langs kysten”
Anmeldelse af Gilbjergstien

Gilbjergstien
Anmeldt 20. oktober 2017

Vi gik fra byen og Nordpå. En hyggelig sti med en rigtig fin udsigt næsten hele vejen. Ny anlagt asfalt. Forstår godt mange løber på denne sti.

Tak, Bjarni A
Filtrér

Anmeldt 15. september 2017 fra mobile enheder

Stien ligger højt med er en pragtfuld udsigt over Kattegat til Sverige. Mange krydstogt- skibe sejler forbi ude i horisonten. Stien fører dig direkte til Gilleleje by blot 3 km. En dejlig strækning, kan varmt anbefales.

Tak, ukw45
Anmeldt 24. august 2017

skøn gåtur på nyasfalteret sti med havet på højre side.der er også en skulptur som er skænket af Israel som tak for hjælpen over sundet under 2. verdenskrig

Tak, HarleyReneJensen
Anmeldt 16. august 2017

Dejlig sti oppe på klinten, hvorfra man stort set hele tiden har en fantastisk udsigt ud over havet. Stien er asfalteret en stor del af turen, og fra stien er der trapper ( cirka 120 trin ) ned til stranden / havet.

Tak, elseh26
Anmeldt 1. august 2017

Vi går dagligt tur på stien i alle slags vejr. Udsigten er altid forskellig, Farverne skifter på havet efter vejret. Man kan se til sverige

Tak, jonnathomsen

Rejsende, der kiggede på Gilbjergstien, kiggede også på

Gilleleje, Gribskov

Har du været i Gilbjergstien? Fortæl om dine oplevelser!