“Dejlig bolig i skøn natur.”
Anmeldelse af Kysthusene Gilleleje

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 4 websites mere!
Kysthusene Gilleleje
Vurderet som nr. 3 ud af 3 hoteller i Gilleleje
Anmeldt 15. september 2017 fra mobile enheder

Husene (ca.180) var tidligere folkeferie. Nu bliver de adm. gennem Danland. De er godt placeret lige ud til Kattegat. Der er sti langs hele kysten og blot 3 km til Gilleleje. Huset vi boede i var rent og pænt, og hyggeligt indrettet med brændeovn.
Der er inden- og udendørs svømme bassin med sauna. Legeplads til børn med hoppeborg. Der er alt hvad hjertet begærer.
En rigtig dejlig oplevelse.

Overnattede: September 2017, rejste med familie
Tak, ukw45
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 24. maj 2017 fra mobile enheder

Husene er helt i orden, men vælg ikke mad til opholdet.
Kedelig morgenmad, frokost og aftensmad. Tjener spildte uden undskyldning og afhjælpning og anden tjener vidste ikke hvad hovedretten var, hvilket gjorde vinvalg svært.

Overnattede: Maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Per F
Anmeldt 19. marts 2017

Selvom der var havnudsigt, var vores værelse med udsigt direkte ud i en buks. Værelset var kedelig, bygning var kedelig. Svømmepoolen og spaen fik jeg afvide det lukkede kl 21:30, vi var nede og ville i spaen ved kl 19 og der stod den lukkede kl 16.
Fitnees var 4 små maskiner, 2 af dem var cykler. Sengene var hårde og rigtig dårlige og ligge i. Vi ankom Fredag og skulle være der til Søndag, Fredag nat hvor vi lå søvnløse med ondt i ryggen besluttede vi af køre hjem Lørdag morgen. Vi pakkede og stod ned i indgangen kl 9, så vi var i god tid. Der blev vi mødt af en diskussionslysten medafbejder, efter jeg fortalte jeg ikke var tilfreds og vi kørte hjem og der startede 1,5 time med problemer. Jeg spurgte om det var muligt om jeg blot kunne betale for 1 overnatning nu hvor vi var på vej hjem og kom kl 9 om morgen. Medarbejderne påstod det kunne man ikke og jeg skulle snakke med expidia os selvom jeg fortalte det var over Hotels jeg havde bestilt. Jeg ringede til Hotels.com og snakkede med en medarbejder. Hun fortalte man sagtens kunne betale for 1 nat, nu hvor vi var i god tid og ikke var tilfredse. Medarbejderne hos Hotels ringede op til Kysthusene og de snakkede længe. Bliver så ringet efter af Hotels.com hvor hun fortæller af hun har prøvet og forklare medarbejderne hos kysthusene man godt kan gøre det på den måde vi gerne ville have det, men medarbejderen hos kysthusene ville hverken lytte eller hjælpe. Hos Hotels.com var de meget hjælpesomme! Efter jeg var blevet ringet op af Hotel.com gik jeg tilbage til medarbejderen hos Kysthusene hvor hun fortalte af de havde sagt hos Hotels.com det samme som hun havde sagt. Så ikke nok med dårlig service, men blev løget lige op i ansigtet af medarbejderen hos Kysthusene og måtte betale fuld pris!

- Kan på ingen måde anbefales!

• Overnattede: Marts 2017, rejste som par
Tak, mikkelkristiansen
Anmeldt 26. juni 2016 fra mobile enheder

Trods mail med bekræftelse fra Jesper selv, havde de glemt, at vi skulle komme på besøg på cafeen. Der var ikke plads, da der var stort selskab. Besøget var en gave til en f deltagerne, så set var trist at være kørt 50 km forgæves. Her på Tripadviser står, at cafeen er lukket. Så måske det er noget, som snart sker. Vores ene stjerne er ihvertfald kun på grund af beliggenheden.

Overnattede: Juni 2016, rejste med familie
Tak, Annebir
Anmeldt 12. juli 2015 fra mobile enheder

Vi lejede et hus, troede vi, til 3000kr for 4 overnatninger, så dejligt ud på billeder og hjemmeside, indtil vi kommer derop, og det så er et lille værelse med en seng..
Bed and breakfast hedder det så..
Det er så kun bed, da der på ingen måde er noget breakfast med i prisen.
Dyrt med 3000kr for 4 nætter ?? Det syntes jeg bestemt !!
Vi har så 2/4 dage med super vejr, og tænker yes, udendørs pool vejr ..
Igen skuffet, da man vælger at bruge 2-3 timer midt på dagen hvor folk vil bade, på at sætte en knægt til at rense poolen !!
Så er der legeplads til ungerne, der er så ikke slået græs længe, hvilket gør det svært for folk at spille bold, og så vælger man da også lige at male træværk på en anden del af legepladsen, så den også kan være lukket nogen dage i ferien..
Utrolig dårlig service i receptionen, der ikke anede hvor papirerne osv var, da man skulle tjekke ind..
Da vi så vælger at tjekke ud dagen før, fordi vi ligesom har oplevet hvad der var, og brugt 3 dage i træk i den ellers fine indendørs pool, så ringer man 10 min efter fra receptionen og siger vi ikke har betalt, hvilket blev gjort ved indtjekning ..
"Spille/hobby rum" som oplyst var til rådighed, var der absolut ingen ting der virkede i, når ellers man havde fundet rummet igennem kælder systemet, og prøvet at åbne en 3-4 forskellige døre dernede..
Fitness faciliteter er så 3 maskiner der står ved poolen..
Virkelig en skuffende oplevelse !!

Overnattede: Juli 2015, rejste som par
Tak, Gøtte J
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Gilleleje
1 km væk
Sankt Helene
Nr. 2 af 2 i Tisvildeleje
60 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Kysthusene Gilleleje? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Kysthusene Gilleleje

Adresse: Tinkerup Strandvej 8A, Gilleleje 3250, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Region Hovedstaden > Gribskov > Gilleleje
Faciliteter:
Fitnesscenter Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Restaurant Spa Swimmingpool
Hotelstil:
Vurderet som nr. 3 ud af 3 hoteller i Gilleleje
Prisområde: 722 kr.-741 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Kysthusene Gilleleje 3*
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Expedia og Hotels.com, så du med ro i sindet kan reservere på Kysthusene Gilleleje. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?