“Rene feriehuse”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 4 websites mere!
Kysthusene Gilleleje
Vurderet som nr. 3 ud af 3 hoteller i Gilleleje
Anmeldt 9. december 2014

Feriehuset var meget rent. Det tog dog noget tid at få huset varmet op. Desværre er varmtvandsbeholderen ikke stor nok, så der var kun en der fik varmt bad om morgenen skønt område og der er gode grønne arealer udenfor, så man føler ikke man bor så tæt.
Desværre virkede WIFI ikke i hytten.

Værelsestip: Måske en hytte tættere på receptionen giver wifi forbindelse.
  • Overnattede: November 2014, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, MilleD9

Anmeldt 11. oktober 2014

Venlig og imødekommende reception - dejlig og rent stort hus med lækkert udendørs område. Hund var velkommen - skønt område at gå tur i - især kyststien (Gilbertstien) ind til Gilleleje var smuk -MEN vi fik at vide det tog ca.10 min ind til byen - ha ha - stor overraskelse!! I rask tempo med en hund, der trækker i snoren, tog det ca.40 min. Det gjorde ikke spor, vejret var fantastisk med høj sol og blå himmel, men husk vand på turen. Ikke sidste gang vi besøger det feriecenter.

Værelsestip: Bed om havudsigt
  • Overnattede: August 2014, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, claus e
Anmeldt 24. august 2014

Vi skulle til 50 års fødselsdag i området og manglede et overnatningssted. Og vi fandt Kysthusene. Det fortrød vi ikke. Vi fik en utrolig fin service da vi ankom. Og værelset var både stort, rent og bekvemmeligt. Dejlige omgivelser. God parkering. Og tæt på både Gilleleje og vandet. En dejlig oplevelse.

• Overnattede: August 2014, rejste som par
1  Tak, Torben G
Anmeldt 14. maj 2014

Vi havde bestilt opholdet via booking.com, hvor jeg havde indtastet mine kortoplysninger og fået at vide at beløbet ville blive trukket dagen inden ankomst. Da vi ankom fik vi at vide at vi ikke havde betalt, og det virkede nærmest som om personalet troede vi løj da vi sagde vi havde indtastet kortoplysninger. Ordlyden da personalet ringede booking.com var som følger: "Hun siger hun har betalt, men det tror jeg ikke på." Værelset var trangt og ikke særlig hyggeligt. Ved 17.30 tiden gik vi ud for at spise aftensmad i restauranten, noget vi glædede os til. (Vi havde også planlagt at spise morgenmad samme sted, da vi kun var på weekendophold og havde en lille baby med, også selv om morgenmad ikke var med i prisen) Det viste sig imidlertid at både caféen (med skilt om henvisning til restauranten) OG restauranten var lukket. (Til trods for skilt udenfor om at den var åben fra 17-21) Der var på dette tidspunkt ingen i receptionen og ingen info om at restauranten skulle være lukket. Da vi til sidst fik fat i restaurantpersonalet fortalte de at den ikke var åben for privatpersoner lige den dag. Det var der bare ingen som havde informeret os om. Der var ingen andre muligheder for at spise på stedet, og vi havde jo ikke taget noget med. Vi blev derfor nødt til at tage vores baby med ud for at finde en bus (som kun kørte en gang i timen) selvom klokken nu var blevet det tidspunkt hvor babyen plejer at blive lagt i seng. Flere timer senere kom vi tilbage, med boller fra netto som madpakke til morgenmaden. Som kommentar fra personalet om at restauranten havde været lukket var: "Den er kun åben om fredagen og lørdagen" Men det var så også en lørdag vi havde været der for at spise aftensmad! Det som skulle have været en afslappende og tiltrængt pause fra hverdagen, som vi havde glædet os meget til i lang tid og brugt vores opsparede penge til, blev en skuffende og stressende oplevelse som vi var kede af. Vi vil helt sikkert ikke komme tilbage.

Overnattede: Maj 2014, rejste med familie
4  Tak, Helene B
Anmeldt 2. februar 2013

Bed & Breakfast i Gilleleje er for dem, der er i Nordsjælland et par dage og gerne vil bo tæt på naturen. Værelserne har skrivebord, internet adgang og eget bad og toilet. Der er elkedel til kaffe og te og morgenmad i restauranten fra 7.30-10.00 med friskbagt morgenbrød. For de morgenfriske er der yoga fra 9-10 på græsplænen foran Café Kystgården, og om aftenen kan du nyde en aperitif eller en middag med kig til havet, der ligger blåt og roligt i horisonten. Følger du Gilbjergstien er der ca. 2 km ind til Gilleleje centrum, hvor lokale og turister mødes i havnen. Hvert år er der kunstudstilling, jazz og havnefest og et hyggeligt marked om lørdagen.

Værelsestip: Der er mulighed for 1-2 opredninger i det ene værelse. Er I flere personer, kan du leje én af ferieb...
  • Overnattede: August 2012, rejste alene
4  Tak, MsDanielsen
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Gilleleje
1 km væk
Helenekilde Badehotel
Nr. 1 af 2 i Tisvildeleje
105 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Kysthusene Gilleleje? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Kysthusene Gilleleje

Adresse: Tinkerup Strandvej 8A, Gilleleje 3250, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Region Hovedstaden > Gribskov > Gilleleje
Faciliteter:
Fitnesscenter Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Restaurant Spa Swimmingpool
Hotelstil:
Vurderet som nr. 3 ud af 3 hoteller i Gilleleje
Prisområde: 722 kr.-741 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Kysthusene Gilleleje 3*
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Booking.com og Hotels.com, så du med ro i sindet kan reservere på Kysthusene Gilleleje. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?