Enjoy Resort Rømø kan ikke anbefales. Flere bade er ude af drift og spabadene er kolde. Der er beskidt og personale ser man ikke.
Vi besøgte også stedet i februar 2019 og der fungerede det hele som det skulle og det var en rigtig god oplevelse. Så det er virkelig gået ned af bakke de sidste 1,5 år.
Vi besøger aldrig stedet igen, da det er en rigtig dårlig oplevelse

Dato for ophold: september 2020
Tak, Mette72-02-26
Anmeldt d. 23. august 2020 fra mobile enheder

Nusset og beskidt hus. Der hang tøj fra tidligere lejer. Puder og dyner trængte i den grad til en udskiftning eller som minimum en vask. Der manglede en del service og der var sat varme på, som vi heldigvis fik slukket for, inden regningen blev alt for høj. I øvrigt får man ikke oplyst hvad el og vand måler står på ved ankomst, man får bare en regning ved afrejse.
Bliver beskrevet som et ferieparadis og eksklusivt sted!!!!
Jeg sætter aldrig mine ben der mere. Kørte 300 km for denne weekend og det var en stor skuffelse.

Hilsen en som ofte overnatter mange steder, både i og udenfor Danmark og som aldrig har set noget lignede.

Dato for ophold: august 2020
Tak, 470bettinal
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Super lækre lejligheder og fine faciliteter i centret med wellness, golf mv.
Lejlighederne er fint udstyret med hvad man skal bruge, og alt fremstår som nyt og meget rent.
Sovesofaen på første sal er dog ikke egnet som seng for voksne mennesker.
Restauranten kan ikke anbefales. Prisen er alt for høj i forhold til kvaliteten. Ærgeligt, for det er et flot sted med udsigt over golfbanen.
Fin Pay&Play golfbane - tag ekstra bolde med ud - man finder ikke sin bold hvis den lander i rough’en.

Tak, dorthem913
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted i flottet omgivelser og husene man bor i er helt fantastiske, vi bor med udsigt til vandet og golfbanen, og det er på trods at vi bestilte vores ophold lidt sent.

Vandlandet / poolen er ikke den største, men der er nok plads til børnene og lege i.

Wellness området er fantastisk, vi har børn med så benytter det kun i de perioder hvor der må være børn, og det går rigtig fint. Dog er det jo lidt ærgerligt at der er begrænsninger på hvor mange der må benytte de forskellige badefaciliteter pga. Covid 19 Og derfor er der lidt lang ventetid på de ting man vil prøve.

Negativt var det dog at da vi ankom til huset, så var vandvarmeren utæt og der var vand på gulvet i det ene værelse, der kom dog hurtigt en vvs mand og klarede dette. Vi blev bedt om selv at tørre vandet op, da de ikke selv havde mulighed for dette - men det var også sent om aftenen hvor alt personalet var gået hjem.

Tak, JohnniReg
Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Enjoy resort Rømø er et skønt sted.
Ferielejlighederne ligger i gå afstand fra indkøb/restauranter i Havneby og også i gåafstand fra færgen til Sild/Sylt.
Ved ankomst til resortet fik vi straks udleveret kode til dør og armbånd til brug i badeland/wellness. Vores ferielejlighed var dejlig lys og pænt gjort rent.
Det var hyggeligt med pejsen i stueetagen. Det var også dejligt at der var liggestole og havebord/stole så man kunne sidde på en af terrasserne og nyde solen.
Selvom lejlighederne ligger tæt og der er en del af dem, så fornemmer man det ikke og der er meget stille og roligt.
Vi besøgte wellness to gange. Ingen af gangene var der overfyldt med mennesker selvom det var højsæson. Der var mange forskellige bade/saunaer mm som alle var sjove/skønne at prøve. Vores favorit var Tropisk regn, hvor man veksler mellem meget koldt vand, lidt varmere og rigtig dejlig varmt vand.
Fitness prøvede vi også en enkelt gang og blev positiv overrasket over, hvor mange maskiner de havde samt ekstra rum med måtter/store bolde.

1  Tak, 211annettec