TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 13. juli 2019

Rigtig gode huse med en dejlig og stor tag terasse. Der er opvaskemaskine og vaskemaskine og gratis WIFI. Poolen er dejlig dyb ca 1.7 meter. Der er også små pools til små børn. Deres Wellness område er fantastisk med mange forskellige varme og kolde bade. Før kl 12:00 må man tage børn med, efter kl 12:00 er det kun for personer over 16 år. Eneste problem er koden til WIFI - den er for nem at gætte, hvilket betyder at man kan logge på alle de andre huses WIFI og på den måde begå noget ulovligt. Håber de på et tidspunkt laver nogle unikke WIFI koder der ikke kan gættes så nemt.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Kim S
Anmeldt d. 10. juni 2019 fra mobile enheder

Enjoy Resort byder på masser af afslapning i et område med masser af natur. Stedet byder på masser af aktiviteter for hele familien. Golf, legeområde, badeland, wellness og meget mere. Store flotte og veludstyret lejligheder. Gider man ikke selv at lave mad findes der også restaurant på stedet. Et pænt menukort samt vinkort til rimelige priser.

Dato for ophold: juni 2019
1  Tak, lassetripsen
Anmeldt d. 4. juni 2019

Lækre huse med gode faciliteter beliggende i naturskønt område med udsigt over golfbanen og diget. Resortet byder på mange forskellige muligheder for aktiviteter for alle aldersgrupper. Restaurant beliggende på resortet gør, at det også er nemt at slappe endnu mere af når der ikke skal tænkes på indkøb og madlavning. Vi kommer helt sikkert igen.

Værelsestip: Gå tur på diget og nyd den smukke udsigt over Vadehavet.
Dato for ophold: maj 2019
Tak, Wicthor
Anmeldt d. 15. april 2019 fra mobile enheder

Har boet her for 6 år siden og havde en fantastisk oplevelse. Denne gang kommer vi til et hus hvor servicet i køkkenet er snavset, der står gamle chips i ildfast fad i skabet, der mangler lys i lamper og udsugning i badeværelse larmer i ene soveværelse, så det lyder som en vaskemaskine der centrifugere. Det oplyses i receptionen, men da der kommer en "service medarbejder" er konklusionen at sådan lyder udsugningen (så husk høreværn til 2) og halvdelen af belysningen over køkkenbordet gøres der intet ved.

Udsigten kan vi dog ikke klage over og wellness er skønt.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Trold2
Anmeldt d. 2. marts 2019 fra mobile enheder

Vi havde 3 overnatninger i vinterferien og havde en rigtig god oplevelse. Stedet er meget familievenligt og faciliteterne gode.

Men man skal være opmærksom på, at man skal betale for el i tillæg til prisen, og at husene er elopvarmede. Huset, som vi lejede, var koldt ved ankomst, og vi kom til at betale for opvarmningen. Det blev 688,80 kr. i tillæg til prisen for de 3 dage.

Dato for ophold: februar 2019
1  Tak, jonasvkn