“Frokost”
Anmeldelse af Hasle Røgeri

Hasle Røgeri
Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

Et rigtig hyggeligt sted. Flot vejr så vi kunne sidde ude.
Meget lækkert smørrebrød.
God betjening.
Vi kommer igen.

Tak, 904janer

Anmeldt 20. juni 2020 fra mobile enheder

Super lækker røget sild..sol over Gudhjem..en Bornholmer snaps og Svaneke øl dertil..på en dejlig solskinsdag..

Tak, jannekaehlerk
Anmeldt 7. juni 2020

Den saltstegte sild var god. Fiskefrikadellen var kedelig. “Sol over Gudhjem” maden var en masse salat - rigtig meget krølsalat, et stykke kedeligt rugbrød og en lille fin sild (ikke meget af den - mon det var en hel på? og jeg tvivler på den var nyrøget). Det grove salt var rigtig godt.
Laksen på franskbrød er ikke noget at skrive hjem om.
Besøg hellere Nexø Røgeri eller Arnager. De har friske, lækre røgvarer.

Tak, karenlisek2014
Anmeldt 24. maj 2020 fra mobile enheder

Har kommet på Hasle Røgeri i mange år - og vil blive ved med at komme. Syntes de har de bedste røgede sild på øen. Men et par små justeringer kunne virkelig gøre en forskel. F.eks. servere de det billigste Skovmandsbrød købt nede i Brugsen, i stedet for et lækkert rugbrød nede fra bageren. Og måske nogle ordentlige servietter, kombineret med nogle vådservietter, i stedet for en stor industrielle med papir, der næsten er bedre ar skrive på en tørre hænder i.
Men som sagt godt og jeg kommer igen

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Bsild
Anmeldt 17. maj 2020

Vi købte lidt af hvert og med hjem i sommerhuset. De røgede sild, var ikke nyrøgede, men tørre, kolde og mindst 1 dag gammel. Den røgede laks var umærket, men rejesalaten smagte ikke af noget. Når man besøger et røgeri på Bornholm, forventer man at få nyrøgede sild - alternativt, bør personalet gøre opmærksom på det. Vi var der kl. 11.00 og der kom ikke røg op af skorstenen.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Haakon B

Rejsende, der kiggede på Hasle Røgeri, kiggede også på

Har du været i Hasle Røgeri? Fortæl om dine oplevelser!