“Fantastisk”
Anmeldelse af Hasle Røgeri

Hasle Røgeri
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Hasle røgeri er virkelig et besøg værd. Hyggelige omgivelser, også for familier med børn. Rigtig lækker mad, med meget forskelligt fisk at vælge mellem.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Heidi L

Anmeldt 29. juni 2016 fra mobile enheder

En tam fiskebuffet, hvor der blandt andet ikke er æggeblomme og radiser/purløg, så man kan lave sig en sol over Gudhjem, også skal man gætte sig til hvad der er på fadene, da der ikke er navn på.

Tak, 822jesperp
Anmeldt 14. juni 2016

Det var lidt råkoldt udenfor, så det var dejligt at komme ind og se det lækre bord med alle mulige lækkerier for 145 kr. Vi var knapt så sultne, så vi valgte hver en servering fra spisekordet,Meget fin servering, måske varede det lige længe nok i betragtning af at intet var opvarmet, Jeg fik dejlig røget makrel, som jeg dog godt ville have haft lunet bare en lille smule. Den må jo ikke blive tør!
Men kartoffelsalaten var bedre end jeg har fået det før andre steder. Behøver øl at koste så meget.og hvorfor har man heller ikke her fadøl uden eller næsten uden alkohol, som i mange andre landes udskænkningssteder?
Vi kommer der nu gerne igen!også for den venlige betjening,
Men så skal vi være rigtigt sultne og smage alle lækkerierne.

Tak, Inge L
Anmeldt 13. juni 2016

Meget hyggeligt og uprætentiøst. Buffeten er måske ikke så stor og varieret som på Nordbornholms røgeri, men deres fiskedeller er bare de lækreste!

Dato for besøg: maj 2016
Tak, AlexandraLundbaek
Anmeldt 11. juni 2016 fra mobile enheder

Fine fiskefrikadeller og god makrel, men dyrt. Øl koster 75 kr (!). Det virker lidt for en turistfælde... Ærgerligt, men nok ikke meget anderledes end de andre røgerier.

Tak, Perrys2100

Rejsende, der kiggede på Hasle Røgeri, kiggede også på

Har du været i Hasle Røgeri? Fortæl om dine oplevelser!