“Sørgeligt”
Anmeldelse af The Ranch

The Ranch

Ankommer og får anvist et bord midt i det hele.
Tjeneren kommer og vi bestiller forret får af vide at så vil der gå meget lang tid, så vi undværer forret, den ret vi ønsker har de ikke grundet sygdom, så vi bestiller stegt flæsk og persillesovs, det kan da ikke gå helt galt. Jo venter 45 min og når næsten at drikke vores øl ud, inden det kommer, MEGET SUR persillesovs og stegt flæsk der overhoved ikke er krydret. Vi kalder på tjeneren og påpeger at sovsen er sur hun siger at det er den sovs alle de andre også har fået fra, vi fortæller at vi ikke vil have en sur sovs. Vi ønsker heller ikke at vente yderligere 45 min på en ny ret så vi vil gerne gå, de tager sig den frækhed at kræve 125kr for 2 øl og en vand trods dårlig service og uspiselig mad.

Tak, Teresamai76

Vi fik leveret en rimelig dårlig service til trods for ok mad. Man kunne vælge forskelligt tilbehør (pommes, bagekartoffel, sovs osv.) til sin steak, hvilket tjeneren ikke spurgte ind til. Man skal være opmærksom på selv at sige hvad man vil have, da tjeneren ikke selv spørger ind til det.
Derudover virkede bearnaisesovsen til bare at være varmet op i mikrobølgeovnen.
Kødet var til gengæld veltilberedt.

Tak, 825emiliep
Anmeldt 5. juli 2020 fra mobile enheder

4 store stjerner til The Ranch for fantastisk kød, velsmagende pebersovs og dejlige forretter. Den sidste stjerne mangler, da en af bøfferne varme stegt for meget og pga lokalet vi var placeret i. Det var desværre bare ikke ligeså hyggeligt som det lokale ved siden af. Men maden i sig selv kunne godt gøre at vi ville gøre en undtagelse for vores regel om ikke at besøge en restaurant mere end 1 gang når vi er på ferie..

Tak, LisaLykke
Anmeldt 7. november 2019 fra mobile enheder

Dejligt sted søde og services mened personale
Passende ventetid
Dejlig steaks og god husets vin

Kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: november 2019
Tak, D5y
Anmeldt 26. august 2019

Dette er en fin restaurant for hele familien og den er til rimelige penge.
Søde og smilende personale.
Kommer gerne igen

Dato for besøg: august 2019
Tak, Anne-Lise C

Rejsende, der kiggede på The Ranch, kiggede også på

Har du været i The Ranch? Fortæl om dine oplevelser!