“Gennemsnitligt”
Anmeldelse af The Ranch

The Ranch

Vi fik leveret en rimelig dårlig service til trods for ok mad. Man kunne vælge forskelligt tilbehør (pommes, bagekartoffel, sovs osv.) til sin steak, hvilket tjeneren ikke spurgte ind til. Man skal være opmærksom på selv at sige hvad man vil have, da tjeneren ikke selv spørger ind til det.
Derudover virkede bearnaisesovsen til bare at være varmet op i mikrobølgeovnen.
Kødet var til gengæld veltilberedt.

Tak, 825emiliep

Anmeldt 5. juli 2020 fra mobile enheder

4 store stjerner til The Ranch for fantastisk kød, velsmagende pebersovs og dejlige forretter. Den sidste stjerne mangler, da en af bøfferne varme stegt for meget og pga lokalet vi var placeret i. Det var desværre bare ikke ligeså hyggeligt som det lokale ved siden af. Men maden i sig selv kunne godt gøre at vi ville gøre en undtagelse for vores regel om ikke at besøge en restaurant mere end 1 gang når vi er på ferie..

Tak, LisaLykke
Anmeldt 7. november 2019 fra mobile enheder

Dejligt sted søde og services mened personale
Passende ventetid
Dejlig steaks og god husets vin

Kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: november 2019
Tak, D5y
Anmeldt 26. august 2019

Dette er en fin restaurant for hele familien og den er til rimelige penge.
Søde og smilende personale.
Kommer gerne igen

Dato for besøg: august 2019
Tak, Anne-Lise C
Anmeldt 15. august 2019 fra mobile enheder

Jeg troede aldrig at jeg skulle spise på en restaurant som The Ranch, men det skete og jeg må ærligt indrømme at jeg var skeptisk.

Stedet havde western tema, priserne var så lave at kvalitet ikke kunne være iorden og man kunne få alt for forskelligt mad på samme restaurant - men mine tanker blev gjort til skamme.

De laver rigtig god solid mad uden nogle finere fornemmelser og til uhørt lave priser, tror aldrig at jeg har betalt så lidt for et måltid mad før og portionerne var så store at vi ikke kunne spise op.
Betjeningen var venlig og smilende og man følte sig godt tilpas.

Absolut et sted der kan anbefales.

Dato for besøg: august 2019
2  Tak, DanielStenskov

Rejsende, der kiggede på The Ranch, kiggede også på

Har du været i The Ranch? Fortæl om dine oplevelser!