Jeg bestilte et ophold på 3 nætter til juli 2024 i starten af maj måned 2024. Her bookede jeg et "Dobbeltværelse med havudsigt" på Hotel Kystens egen hjemmeside.
På hjemmesiden står der, at de trækker halvdelen af prisen som depositum ved reservation. Underligt nok trak Hotel Kysten hele beløbet med det samme, så jeg betalte fuld pris, lang tid inden jeg overhovedet var gæst på hotellet.
Vi spurgte om de kunne tilbagebetale det resterende, som ikke var depositum, ligesom de skriver på hjemmesiden, men de ville de ikke.
Vi ringede frem og tilbage til hotellet, og personalet virkede ualmindeligt uprofessionelt i håndteringen af vores henvendelser.
Da vi ankom fik vi tildelt et meget meget lille værelse, som på ingen måde levede op til prisen og de billeder de reklamerer med som et "Dobbeltværelse med havudsigt".
Vi gik ned i receptionen og forklarede, at vi var ret skuffede over værelset, og at vi desuden også havde haft en del bøvl i kontakten med hotellet. Kvinden (indehaveren?) blev utroligt sur og fornærmet over vores stille og rolige henvendelse, og sagde at "hvis vi var utilfredse, kunne vi da bare kunne få pengene tilbage, og finde et andet sted". Hun var på ingen måde imødekommende eller samarbejdsvilling. Til sidst valgte hun dog pludseligt, at give os et andet og meget større og bedre værelse - som også var et "Dobbeltværelse med havudsigt". Da hun gav os nøglen til det nye værelse, var hun tydeligvis meget vred og havde en utroligt ubehagelig fremtoning, og sagde at "nu skulle hun så åbenbart ned og skuffe nogen andre med det lille værelse!".
Måske skulle Hotel Kysten overveje at nedjustere prisen på det alt for lille værelse, så standarden for et "Dobbeltværelse med havudsigt" er ens til den samme pris, så gæsterne ikke føler sig snydt.
Rimelig ærgerlig oplevelse, da hotellet ellers er charmerende indrettet, har en rigtig god placering ud mod Hasle havn, en fin morgenmad og en vidunderlig spisestue med smukke vinduespartier ud mod vandet.
Jeg håber ikke at andre gæster får samme modtagelse som os.