Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alle
Flinkefyr
København, Danmark

God dele menu til rimelig pris.

Anmeldelse af Hotel Kysten
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 17. aug. 2024fra mobile enheder
Første gang vi spiste aftensmad på stedet. Hyggelig atmosfære med venlig betjening.
Man kunne “kun” vælge en menu bestående af 8 retter, som var velegnet til at dele. Første servering bestod af 3 lidt rodede retter, som spændte fra rejer til ost, men det smagte fint.
Hertil fik vi dejligt hjemmebagt brød.
Anden servering bestod af muslingesuppe, en lille tærte og en pastaret. Alle 3 smagte rigtig godt omend tærten var lidt tør.
Sidste servering bestod af 2 desserter, som var meget velsmagende, en rødgrød og en fromage med knas.
Prisen var yderst fornuftig, 525kr for 2 personer, dertil kom brød og drikkevarer.
Fra restauranten har man en smuk udsigt til Østersøen.
Dato for ophold: august 2024
Værelsestip: Der kan laves små tilretninger til retterne ved allergi, men nogle af retterne må man springe over.
Rejsetype: Rejste med familie
Problemer med denne anmeldelse?
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Hoteller i nærheden
Nordliv
  • Hotels.com
  • Vio.com
0.6 km fra Hotel Kysten
Gratis wi-fi
Gratis parkering
  • ZenHotels.com
  • Vio.com
0.8 km fra Hotel Kysten
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Hasle Hytteby
  • Hotels.com
1.1 km fra Hotel Kysten
Residens Svalhøj
  • Agoda.com
2.0 km fra Hotel Kysten
    0.3 km fra Hotel Kysten
    • Booking.com
    • Vio.com
      1.625 kr.
    • Hotels.com
    8.7 km fra Hotel Kysten
    Gratis wi-fi
    Gratis parkering
    12.4 km fra Hotel Kysten
    Gratis wi-fi
    Gratis parkering
    Vis flere hoteller i Hasle
    Anmeldelser (42)
    Filtrer anmeldelser
    42 resultater
    Medlemsvurdering
    15
    13
    11
    2
    1
    Type rejsende
    Tidspunkt på året
    SprogAlle sprog
    Flere sprog
    Medlemsvurdering
    15
    13
    11
    2
    1
    Se, hvad de rejsende siger:
    Valgte filtre
    Filtre
    Opdaterer listen...
    3-8 af 42 anmeldelser
    Anmeldt d. 10. august 2024 fra mobile enheder

    overraskende god og opfindsom mad. Alt var hjemmelavet og serveret på en let og elegant måde.
    Vi kan fremhæver pesto, ost og rødgrød.
    Betjeningen var var venlig og behagelig. God service.
    Vi vil uden tvivl komme igen

    Flot udsigt til et hav med bølger.

    Dato for ophold: august 2024
    Rejsetype: Rejste som par
    Tak, Bellisbakken
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
    Hotel Manager, Ejer hos Hotel Kysten, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. august 2024

    Vi takker og håber se jer igen.

    Indberet svar som upassende
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af Tripadvisor LLC
    Anmeldt d. 8. august 2024 fra mobile enheder

    Vi valgte restauranten for en madoplevelse i solnedgang. Solnedgangen fik vi - men madoplevelsen var så skuffende, så cheap, ja nærmest fornærmende, at vi overvejede, om det var resultatet af en målsætning om profit. Herunder at man tydeligvis har sparet kokken væk.
    Komplet ligegyldige “småretter” i glas, hældt direkte ud af bøtter, tuber og poser. Jo jo og en mini quiche, som kunne være lavet i et skolekøkken, et par svampede, overkogte tortellinier med “svampe” (champignonstykker) og en tynd og sjasket “muslingesuppe”.
    Dertil dårligt brød og en frygtelig, industriel pesto.
    Rødgrøden smagte faktisk godt, men med blik på resten af menuen, ville det undre mig, hvis den var fremstillet på stedet.
    Terrassen bød på grimt møblement - med borde, som hoppede og dansede.
    Men det allerværste var næsten beskeden fra den kølige tjener, at der kun var én ti g på menuen - nemlig deleglas til 2 personer. Vi var 3, så vi fik det valg at bestille (og betale for) mad til 2 eller 4!!! Og det til 525 kr pr menu.
    Det er optrækkeri og en super ærgerlig nedvurdering af både gæster og ejere.
    Nyd solopgangen et andet sted - fx nede i havnen. Og køb så prefabrikerede ting i Netto, hvis man er til det.

    Værelsestip: Vent på ny ejer!
    Dato for ophold: august 2024
    Rejsetype: Rejste med familie
    Tak, LuluLeDanois
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
    Hotel Manager, Owner hos Hotel Kysten, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2024

    Vi står ved den kvalitet og det håndværk, som vores uddannede kokke leverer dagligt. Vores retter er nøje tilberedt fra bunden med friske råvarer, og vi bestræber os altid på at tilbyde en gennemført madoplevelse.

    Vi forstår, at smag kan variere fra person til person.

    Indberet svar som upassende
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af Tripadvisor LLC
    Anmeldt d. 23. juli 2024

    Jeg bestilte et ophold på 3 nætter til juli 2024 i starten af maj måned 2024. Her bookede jeg et "Dobbeltværelse med havudsigt" på Hotel Kystens egen hjemmeside.
    På hjemmesiden står der, at de trækker halvdelen af prisen som depositum ved reservation. Underligt nok trak Hotel Kysten hele beløbet med det samme, så jeg betalte fuld pris, lang tid inden jeg overhovedet var gæst på hotellet.
    Vi spurgte om de kunne tilbagebetale det resterende, som ikke var depositum, ligesom de skriver på hjemmesiden, men de ville de ikke.
    Vi ringede frem og tilbage til hotellet, og personalet virkede ualmindeligt uprofessionelt i håndteringen af vores henvendelser.
    Da vi ankom fik vi tildelt et meget meget lille værelse, som på ingen måde levede op til prisen og de billeder de reklamerer med som et "Dobbeltværelse med havudsigt".
    Vi gik ned i receptionen og forklarede, at vi var ret skuffede over værelset, og at vi desuden også havde haft en del bøvl i kontakten med hotellet. Kvinden (indehaveren?) blev utroligt sur og fornærmet over vores stille og rolige henvendelse, og sagde at "hvis vi var utilfredse, kunne vi da bare kunne få pengene tilbage, og finde et andet sted". Hun var på ingen måde imødekommende eller samarbejdsvilling. Til sidst valgte hun dog pludseligt, at give os et andet og meget større og bedre værelse - som også var et "Dobbeltværelse med havudsigt". Da hun gav os nøglen til det nye værelse, var hun tydeligvis meget vred og havde en utroligt ubehagelig fremtoning, og sagde at "nu skulle hun så åbenbart ned og skuffe nogen andre med det lille værelse!".
    Måske skulle Hotel Kysten overveje at nedjustere prisen på det alt for lille værelse, så standarden for et "Dobbeltværelse med havudsigt" er ens til den samme pris, så gæsterne ikke føler sig snydt.
    Rimelig ærgerlig oplevelse, da hotellet ellers er charmerende indrettet, har en rigtig god placering ud mod Hasle havn, en fin morgenmad og en vidunderlig spisestue med smukke vinduespartier ud mod vandet.
    Jeg håber ikke at andre gæster får samme modtagelse som os.

    Dato for ophold: juli 2024
    • Rejsetype: Rejste med familie
      • Værdi
      • Sted
      • Søvnkvalitet
      • Værelser
      • Renlighed
      • Service
    Tak, SallieKaplan
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
    Lars Funding, Ejer hos Hotel Kysten, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. august 2024

    Vi er kede af jeres oplevelse. Vi snyder ikke nogen med depositum men havde en systemfejl da i bookede (den er rettet nu men det vores 1.sæson), hvilket betød i fejlagtigt blev opkrævet 100%, men det betød jo bare I ikke skulle betale noget da I kom. Vi har haft et helt fyldt hotel i juli som vi er meget taknemmelige for. Men det er også en meget travlt periode for vores ansatte som arbejder ekstremt hårdt og vi heldigvis lykkes med at give langt de fleste en rigtig god oplevelse.
    Som vi ser det har I fået en fin behandling og et at vores bedste værelser og i kvitterer med 3 stjerner uden at have noget at udsætte på hotellet.

    Indberet svar som upassende
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af Tripadvisor LLC
    Anmeldt d. 13. juli 2024 fra mobile enheder

    Vil gerne skrive om hotellets restaurant
    Fik en 8 retters meny. I forhold til pris: total verdensklasse. Sjældent har jeg oplivet så elegant, lækkert og smagsfyldt mad. Og så var serviseringen ligeledes helt ekstraordinær : opmærksom, tjekket og rettidig - alt i alt en sjældent unik oplevelse
    Anbefales alle

    Dato for ophold: juli 2024
    Rejsetype: Rejste som par
    Tak, evalde2019
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
    Lars Funding, Ejer hos Hotel Kysten, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. august 2024
    Google Oversæt

    Vi takker mange gange

    Indberet svar som upassende
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af Tripadvisor LLC
    Anmeldt d. 10. maj 2024 fra mobile enheder

    Elsker Hasle og nu også det nye Hotel Kysten. Sikke en forandring I har skabt. Lækre værelser, udsigtssofaer med kikkerter, ny flot terrasse, virkelig skøn mad, sjove vintage og loppefund. Det eneste genkendelige er den blændende udsigt. Det bliver ikke bedre!

    Dato for ophold: maj 2024
    Rejsetype: Rejste som par
    Tak, FarAway64049717417
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
    Lars Funding, Ejer hos Hotel Kysten, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. august 2024
    Google Oversæt

    Tak og på gensyn

    Indberet svar som upassende
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af Tripadvisor LLC
    Se flere anmeldelser