Hotels.com
Bornholm, Danmark

På vandretur Bornholm rundt

Anmeldelse af Hotel Kysten
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 17. apr. 2021fra mobile enheder
Dejligt sted! Blev taget super godt imod af Helle, og trods Corona begrænsninger fik jeg et dejligt ophold på Hotel Herold. Pænt og rent værelse og badeværelse, meget rimelige priser og skøn beliggenhed tæt på havnen i dejlige Hasle! 🌻
Dato for ophold: april 2021
Rejsetype: Rejste alene
Problemer med denne anmeldelse?
840 kr.
          826 kr.
        9.0 km fra Hotel Kysten
        Vis flere hoteller i Hasle
        Anmeldt d. 16. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi gik Bornholm rundt og overnattede på hotel Herold.
        Værelse med udsigt over havnen og lille altan.
        Forvent at møde en tidslomme af venlig betjening, gammeldags men god mad og værelser med der du har brug for.
        Jeg tænkte på mormor og morfar under hele besøget:-)

Dato for ophold: oktober 2020
        Tak, 160.759.052
        Anmeldt d. 9. september 2019

Først vil jeg nævne, at værtsparret vist har været bortrejst, fra midt i vores ophold, hvilket muligvis kan have noget at sige, for vores oplevelse, som servicemæssigt egentlig startede rigtig fint og hyggeligt.

Vi boede på et værelse i det lille anneks, og luftfugtigheden her var så høj at vores tøj føltes klamt. Når vi kom hjem om eftermiddagen, lugtede værelset indelukket og surt. Håndklæderne blev ikke skiftet en eneste gang. Top madrasserne var fulde af gule plamager.
        En aften håbede vi på at kunne spise aftensmad, på hotellet, men da vi kom lidt i otte var der for længst lukket og slukket for det hele - denne information ville vi gerne have haft før, da vi spurgte ind til menuen, tidligere på eftermiddagen.

Søndag, spurgte jeg om vi kunne få lov til at få et sæt nye håndklæder, men "der er jo ikke roomservice om søndagen". Vi fik dog nye håndklæder, men fik da også at vide at det var et rigtig dumt tidspunkt, at komme og bede om den slags, og generelt bare indtrykket af, at være til gene.

Det lader til at være et hotel, der lever af sine stamkunder, der kender til rutinen og standarten for maden og servicen. Jeg ville nok ikke anbefale det til yngre gæster, desværre.

Dato for ophold: september 2019
        Tak, Stine_ms_Holme
        Anmeldt d. 28. juli 2019

Vi bor på hotel Sandvig og så der var spis hvad du kan for 95 kr. På Hotel Herold. Vi fik flæskesteg op til begge ører. Hold da op en god mad og dejlig atmosfære der. Man kan frit vælge om man vil sidde i haven eller restauranten.

Dato for ophold: juli 2019
        Tak, Ravn65
        Anmeldt d. 26. juli 2019 fra mobile enheder

Kan klart anbefale Hotel Herold. Stille og roligt og helt nede på jorden. Boede i det lille gule anneks. Nr 2, ligger helt perfekt på hjørnet og med et lille kig ned til havnen og vandet. Skønt og hjælpsomt værtspar. Hasle er et godt sted at bo, hvis man ikke lige gider alt det der turist helvede. Gode muligheder for offentlig transport og leje af cykler.

Dato for ophold: juli 2019
        1  Tak, ChannieJ2
        Anmeldt d. 9. november 2018

Fint lille hotel. pænt. værelse.man skal så lige være klar over der er ikke så meget service. der er kun en ret hver dag til aften. kan du ikke spise det, så er der ikke andet. kunne måske godt lige ha noget andet nu de viste fruen ikke spiser stegt flæsk

Dato for ophold: september 2018
        Tak, glassi58