Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com189 $
CheapTickets189 $
Travelocity189 $
Orbitz.com189 $
Tripadvisor189 $
ZenHotels.com
Anmeldt d. 20. august 2020 fra mobile enheder

Vi ankom til Nordliv sidste dag ved 17 tiden på vores vandretur Kysstien rundt - Nøglen var i en nøgleboks og det første personale vi så var ved 8-9 tiden efterfølgende morgen og de praler ellers af stort værtsskab. Vandrerhjemmet er meget beskidt især gæstekøkkenet og det var ikke muligt at købe morgenmad .

Dato for ophold: august 2020
Tak, lenea858
Anmeldt d. 19. juli 2020

Rigtigt hyggeligt vandrehjem belligende i Hasle.
Dejlig beligenhed ved vandet og i afstand til alle fantastiske attraktioner på Bornholm.
Teltene var lækre og rene ved ankomst, hvor også alle toiletterne og køkkenet var rent.
Det eneste mindre gode var, at der var voldsomt mangel på service i køkkenet, dog kom der lidt mere i løbet af vores ophold.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, jeppemunkh0lm
Anmeldt d. 16. juli 2020

Hasle Vandrehjem Nordliv har en førsteklasses beliggenhed. Fri udsigt til hav og lokalt røgeri.
Placeret i park med hyggelige sportsfaciliteter som man frit kan benytte.
Vi boede i en fornem stor, meget stor lejlighed på vandrehjemmet med sengepladser til 10, i tilgift var der egen have med gasgrillog alm. gril og kæmpeborde og 12 stole plus 2 liggestole. Lejligheden var topudstyret med separat fryser og opvaskemaskine og service til 14 personer.
Stuerne og køkkenalrum var store log lyse alt i fremragende stand. Kæmpe hjørnesofa og fjernsyn og spisebord med 10-12 siddepladser var der ligeledes plads til uden det føltes trangt og køkkenet med fri udgang til haven havde ligeledes spiseplads til flere ved et stort rundt bord.
Herlig vært der gav os mange gode råd om oplevelser på Bornholm som ligeledes var med til at give os en fantastisk afslappende ferie.

Dato for ophold: juni 2020
1  Tak, NielsT256
Anmeldt d. 2. juli 2020

Dyrt, skralder, over hovedet ikke vedligeholdt på nogle måde (hvis du endelig skal der ud så vælg aldrig teltene)
Der var også beskidt over alt. Glasskår på jorden, huller i teltene, toiletterne var det klammeste jeg længe har oplevet.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, Nordliv_liv_sutter
Anmeldt d. 28. juni 2020 fra mobile enheder

Virkelig en fin oplevelse at bo familie med 3 børn på Nordliv. Superpænt og rent. Fine, lyse rum. Godt køkken og glimrende toilet- og badeforhold. Superfin legeplads til mange aldre. Gåafstand til det lækre Hasle Havnebad.
Eneste minus: der er brug for flere udendørs tørresnore ;-)
Ps Tak for gratis kaffe fra morgen til aften!

Dato for ophold: juni 2020
Tak, 822mieb