“Tak Café Delias”
Anmeldelse af Café Delias

Café Delias
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

en fantastisk aften med min kæreste på Cafe Delias. vi spiste to meget møre og saftige entrecoter, drak en rigtig god primitivo 15, fremragende service.

Tak, zammoran1

Anmeldt 9. august 2021

Vi var der 2 voksne og to børn, vi kan absolut ikke klage over maden. Børn elskede pizzaerne, og vi fik en bøf og en club sandwich.
Jo bevares det tog lidt tid, men det er sommer og der var proppet. Så det tager man jo med når man skal spise i et område som dette. De gjorde det godt. Og vi kommer igen en anden dag.
Så alt i alt en god oplevelse

Tak, mortenp993
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Lækker mad serveret med et smil.
Deres Moules frite smager fantastisk og der er rigeligt.
Deres tapas er lækker, velsmagende, mange specialiteter, smagfulde oste og lækkert brød.
Vi kommer gerne igen.

1  Tak, 547viviank
Anmeldt 31. juli 2021

Jeg ved ikke, om det var fordi at restauranten havde overvurderet kapaciteten og lukket for mange ind, men personalet var tydeligt pressede og korte for hovedet. Allerede ved bestilling i baren blev jeg afbrudt adskillige gange af en frustreret tjener, som ville give beskeder til lederen. Der skulle betales ved bestilling, og der blev i samme ombæring spurgt, om man ville give drikkepenge, hvilket jeg valgte at gøre - før jeg egentlig havde oplevet servicen. Dumt! Det var ikke en god oplevelse. Maden var jævn, ikke imponerende, ingen kom og spurgte om alt var OK - og da jeg bad en tjener om lidt ketchup til vores søn, blev jeg henvist til den 15 m lange kø af folk ved kassen, så jeg ku’ stå der og glane mens min mad blev kold.
Toiletterne var et kapitel for sig - en tom bøtte sæbe på gulvet og ingen servietter. Jeg synes, det var rigtig ærgerligt at slutte vores ferie i Marielyst af med at spise her - øv!

Tak, lolabJ135SP
Coco M, Ejer hos Café Delias, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2021

Hej Lola B.

Jeg kan tydeligt huske episoden. Du har helt ret i at tjeneren kom og afbrød mig 2 gange under din bestilling, hvilket selvfølgelig ikke er i orden.

Angående drikkepenge er du mere end velkommen til at trykke nej, vi tvinger ingen.

Vi tjekker toiletter 3-4 gange dagligt, men har altså ikke tid til et tjek hver eneste gang en gæst forlader toilettet. Dette håber jeg er forståeligt.

Jeg håber også på forståelse for at restauranter Danmark rundt lider hårdt af manglende arbejdskraft og at vi løber så hurtigt vi kan.

Anmeldt 15. juli 2021

Vi har været der 2 gange, og fået nogle af de bedste pizza’er vi har smagt. Lækker bund og fyldet er helt i top, bl.a. god italiensk skine og smuldret parmasan. Til en frokostpris på 85 kr. for en pizza, er det et fund til de penge. Min kone som normalt aldrig spiser skorpen, fordi den er for kedelig, spiser det hele her. Fin anbefaling herfra.

Tak, Jørgen K

Rejsende, der kiggede på Café Delias, kiggede også på

Har du været i Café Delias? Fortæl om dine oplevelser!