“Dejligt sted, med sødt personale”
Anmeldelse af Café Delias

Café Delias
Anmeldt 1. august 2020

Jeg syntes restauranten er et dejligt sted.
Der er virkelig god og varieret mad, der er både vegetarmad, men også masser af kød.
Derudover er personalet utrolige søde og imødekommende og virker altid klar på en lille hyggesnak

1  Tak, Angelpige2001

Anmeldt 31. juli 2020

Dejligt med rigtige italienere i køkkenet og ikke bare et facadeskjul! Retterne bærer præg af at de er tilpasset de danske smagsløg, så alle kan være med, men hvis man giver udtryk for at man vil have det tilberedt autentisk, så skal man bare sige det til personalet :) Pizzaerne er helt klart min favoritter, med en fantastisk sprød skorpe fra ægte brændeopvarmet stenovn.
Der er lidt ventetid når der er fuldt hus, men det kan man ikke brokke sig over, hvis man vælger at spise et travlt sted.
Vi kommer helt sikkert igen!

Tak, 563denisj
Anmeldt 31. juli 2020

Pizzaerne var rigtig gode og servicen var fantastisk.
Skal helt sikkert spise der igen, når jeg er i Marielyst

Tak, Leon_capri_sonne
Anmeldt 31. juli 2020

Maden skal bestilles ved baren, men kommer ikke i rækkefølge - og man skal ikke bestille i større selskab, hvis man gerne vil spise sammen. Står det er italiensk, men er på ingen måde autentisk. Ingen sammenhæng mellem pris og kvalitet. Vi gjorde opmærksom på dette til tjeneren, der giver køkkenet skylden og siger de er ligeglade. Find et andet sted at spise!

1  Tak, L6358EDmichellea
Anmeldt 31. juli 2020

Rigtig gode pizza’er. Hurtig og meget venlig betjening.
Helt klart et besøg værd. Kommer helt sikkert igen.

Tak, 258jesperj

Rejsende, der kiggede på Café Delias, kiggede også på

Har du været i Café Delias? Fortæl om dine oplevelser!