“Super mad”
Anmeldelse af Ny Yaki Sushi & Wok

Ny Yaki Sushi & Wok
Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

Fik Peking suppe og stegte nudler deluxe.
Intet af klage over, begge ting var rygende varme. Peking suppen var lidt stærk, så det skal man kunne li. Nudelretten var ikke stærk, og der var masser af kød.

Kan varmt anbefales, og kommer helt sikkert igen.

Tak, Ferieelskeren1995

Anmeldt 10. august 2020

Rigtig god oplevelse, maden var i top, der var rigeligt af den, og den super søde tjener spurgte om vi ville have resten med hjem - god stil!

Tak, RitaDanmark
Anmeldt 2. august 2020

Familien var enige. Super frisk og lækker sushi af høj kvalitet. Meget venlig og imødekommende personale. Selv er jeg og en anden i selskabet ikke til sushi, så vi valgte noget andet. Dette så også godt ud men var mere på det jævne. Elsker du sushi kan familien kun give gode anbefalinger til dette sted. Deres udvalg er super og konceptet rigtig godt.

2  Tak, Thomas J
Anmeldt 30. juli 2020

Vi besøgte restauranten den 27. 7.2020
Vi var 3 der fik sushi og 1 fik suppe, and og isdessert. Alt var yderst velsmagende. Vi kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: juni 2020
Tak, bente-kalvehave
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Stedet ser ikke ud af noget særligt.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Meeen der var bare fuldt hus.
Selv om der var mega travlt, havde personalet et fantastisk overskud, med smil og dejlig service.
Maden var flot lækker og frisk
5 stjerner

Tak, U4832HManns

Rejsende, der kiggede på Ny Yaki Sushi & Wok, kiggede også på

Har du været i Ny Yaki Sushi & Wok? Fortæl om dine oplevelser!