“Hyggelig atmosfære, lækker kage og god kaffe / varm kakao”
Anmeldelse af Café Tante Karla

Café Tante Karla
Anmeldt 10. juli 2020

Vi besøgte butikken med to børn. Vi bestilte to kaffe latte og varme kakao med skumfiduser. To meget store romkugler, toscanatærte og en Toblerone tærte. Det var frisk lavet og smagte virkelig lækkert.
Selve atmosfæren i butikken var hyggelig og høfligt personale. Vi kommer gerne igen.

Tak, 901carinap

Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk cafe med god kaffe og kage!
God og serviceminded personale. Kagen var enorm og vi kunne slet ikke vælge hvilken det skulle være, fordi alle så SÅ lækre ud. Dejlig iskaffe. Der er en rigtig hyggelig og moderne stemning med smukke møbler

Tak, 180celinal
Anmeldt 28. juni 2020

Spiste frokost, det var så lækkert og veltilberedt. Fin betjening, og alt gik stille og roligt så man kun kunne slappe af og nyde det,og i fantastisk vejr kommer gerne igen

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Bente B
Anmeldt 31. oktober 2019

Udefra ligner det ikke så meget men når du træder ind i Tante Karla, bliver du mødt at fornemmelsen af hygge, ro og velvære. Cafeen har en skøn ruminddeling og dejlige møbler at sidde og slænge sig i. Man føler sig velkommen at de skønne ekspedienter som hilser pænt.

Udvalget af kager er noget for sig selv og det bedste er, at der er også muligheder for glutenallergikere. Som familie smagte vi stort set alle kagerne og de smagte alle fortræffeligt. Især Pavlova (til flødeskumselskere) og Tobleronetærten var meget lækre. Kaffen blev serveret i lækker kopper og smagte virkelig godt. En ulempe var, at der ikke var særlig mange mælkealternativer, såsom mandelmælk eller havremælk.

Alt i alt en virkelig dejlig eftermiddag, næste gang skal maden også smages.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, danishtravelfoodie
Anmeldt 15. oktober 2019 fra mobile enheder

Et meget hyggeligt sted, god kaffe, dejlige kager og sød betjening. De har også frokost. Kommer helt klart igen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, thomaskG6167NB

Rejsende, der kiggede på Café Tante Karla, kiggede også på

Marielyst, Væggerløse

Har du været i Café Tante Karla? Fortæl om dine oplevelser!