“Lækkert mad”
Anmeldelse af Café Tante Karla

Café Tante Karla
Anmeldt 28. juni 2020

Spiste frokost, det var så lækkert og veltilberedt. Fin betjening, og alt gik stille og roligt så man kun kunne slappe af og nyde det,og i fantastisk vejr kommer gerne igen

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Bente B

Anmeldt 31. oktober 2019

Udefra ligner det ikke så meget men når du træder ind i Tante Karla, bliver du mødt at fornemmelsen af hygge, ro og velvære. Cafeen har en skøn ruminddeling og dejlige møbler at sidde og slænge sig i. Man føler sig velkommen at de skønne ekspedienter som hilser pænt.

Udvalget af kager er noget for sig selv og det bedste er, at der er også muligheder for glutenallergikere. Som familie smagte vi stort set alle kagerne og de smagte alle fortræffeligt. Især Pavlova (til flødeskumselskere) og Tobleronetærten var meget lækre. Kaffen blev serveret i lækker kopper og smagte virkelig godt. En ulempe var, at der ikke var særlig mange mælkealternativer, såsom mandelmælk eller havremælk.

Alt i alt en virkelig dejlig eftermiddag, næste gang skal maden også smages.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, danishtravelfoodie
Anmeldt 15. oktober 2019 fra mobile enheder

Et meget hyggeligt sted, god kaffe, dejlige kager og sød betjening. De har også frokost. Kommer helt klart igen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, thomaskG6167NB
Anmeldt 29. august 2019

Et rigtig hyggeligt sted, indrettet med genbrugsmøbler. Man får god kaffe og dejlige kager. Og der er en dejlig atmosfære. Det er også muligt at købe brugskunst. En interessant og anderledes café.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Tytters1
Anmeldt 14. april 2019 fra mobile enheder

Deres motto “Byens bedste kaffe”
lever på alle måder op til forventerningerne
5 stjerner fra os
Skøn hjemme bagt kage i utallige variationer.
De hyggelige opgivelser er næsten som ens egen stuen og så midt i en butik med lækker brugskunst.
Knus til Cafe Tante Karla, vi kikker forbi igen

Dato for besøg: april 2019
2  Tak, Bo S

Rejsende, der kiggede på Café Tante Karla, kiggede også på

Marielyst, Væggerløse

Har du været i Café Tante Karla? Fortæl om dine oplevelser!