“Frygteligt sted ude af kontrol”
Anmeldelse af Biergarten Søndervig

Biergarten Søndervig
Beskrivelse: Biergarten er en restaurant/bar i bedste tyske/østrigske ånd! Biergarten ligger i hjertet af Søndervig og tilbyder forrygende "øl-mad" samt underholdning. Biergarten har et dybt og bredt udvalg af fadøl samt andre drikkevarer.
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Ingen regler overholdes. Da vi var der, var der 2 grupperinger, på samlet 15 unge mennesker, der nød medbragte drikkevarer. Det var vodkaflasker, Cult shakere, dåsebajere ja sågar kartonvin. Det synes vi sgu var lidt fesent og påpegede det derfor for personalet. Uden nogen reaktion. Det viste sig at en af pigerne, kende indehaveren. Og så er det åbenbart okay. Mindstealderen natten til lørdag, var ikke-eksisterende. Og ryge det behøver man heller ikke gøre i rygekabinerne, det kan gøre hvor det passer en. Man kan sidde på billardbordet. Toiletterne var decideret gustne, hvor der ikke var noget at tørre hænderne i efter håndvask, så det brugte kunderne ikke rigtigt. Der var smadrede flasker og toiletpapir på gulvene. Bordene blev ikke afryddet eller aftørret. Coronatest kunne folk vise som sms’er (så altså screenshots). Alt i alt var der ikke kontrol på noget som helst - og her kan man spise??? Jeiks.

Tak, Zeventz

Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Over det forventede. Maden er, som den er med konceptet. Ikke stor cuisine, men OK og leveret til tiden. (Glimrende currywurst…)
Rimelige priser og vi oplevede en fremragende betjening. Altid imødekommende og med et stort smil hele vejen igennem.
En hyggelig aften med god øl og udmærket mad. Det gør vi gerne igen.

Tak, Michael B
Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Vi ventede 1 time og 15 på vores mad - OG det ødelagde vores oplevelse på denne restaurant. Vi fik af vide at der var helt normalt med ventetiden, men at vores ville komme hurtigere fordi vi havde booket bordet inden. Maden var ok og vi fik en gratis omgang drikkevarer pga af ventetiden. MEN ventetiden var alt for lang..

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 920peterf
Anmeldt 21. juli 2021

Vi fik blandt andet wienersnitzel som vi tænkte man ikke kunne ødelægge når man nu hedder beergarden men.

Selve kødet var tørt og salaten var slatten og som om den var fra dagen før, men det værste var at de brasede kartofler aldrig har været friske, de var lavet af frosne kartoffelskiver der var stegt i smør som var så slatne og ulækre at jeg ikke kunne spise dem.

Derudover kunne personalet kun engelsk og så gik der også lang tid før vi fik maden trods der ikke var mange mennesker.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 315m_llerm
Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

Åbningstiderne her på TA, kan man ikke regne med. Det er en detalje. Det er et fint sted med et varieret drinkskort. Ikke mindst aperol med rosevin, var ny for os. Men man sidder enten ude, hvor der er masser af trafik støj og forbipasserende. Eller inde, hvor duften af pissoir desværre spiller en faktor. Maden forsøgte vi os ikke med.

2  Tak, Zeventz

Rejsende, der kiggede på Biergarten Søndervig, kiggede også på

Søndervig, Vestjylland

Har du været i Biergarten Søndervig? Fortæl om dine oplevelser!