“Hyggeligt ”
Anmeldelse af Biergarten Søndervig

Biergarten Søndervig
Beskrivelse: Biergarten er en restaurant/bar i bedste tyske/østrigske ånd! Biergarten ligger i hjertet af Søndervig og tilbyder forrygende "øl-mad" samt underholdning. Biergarten har et dybt og bredt udvalg af fadøl samt andre drikkevarer.
Anmeldt 11. august 2020 fra mobile enheder

Hyggelig beergarten med et godt udvalg af øl . Fin betjening , men ........ kom ikke her for madens skyld

Tak, 1Hokuspokus

Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Ægte tysk Biergarten stemning. Gode og store tyske øl. God service. Udemærket mad (tyske retter) og afslappet atmosfære.

Tak, IvanS641
Anmeldt 19. juli 2020

Pommes frites uden salt. Medium bøf gennemstegt. Burgerbolle brændt på. 2 ud sf 5 personaler tydeligt trætte. Stod og hang op ad hinanden i baren. Hyggeligt sted at få en øl. Men maden dårligt tilberedt.

Tak, linah2014
Anmeldt 17. juli 2020

Virkelig dårlig service. Får af vide, at der er 1/2 times ventetid på mad, efter en time er maden ikke kommet endnu. Servitricer undgår alt hvad de kan at få øjenkontakt med kunder, der venter. To hold gæster når at sætte sig ved bordet ved siden af og går igen efter lang ventetid, da der ingen kommer for at tage imod deres bestilling. Vi skulle nok være gået igen allerede, da vi blev modtaget af den sureste servitrice. Det kom til at sætte standarden for den frokost.

Tak, karintD8171RB
Anmeldt 15. juli 2020

God mad og skønt personale med god humoristisk sans og glimt i øjet.
Vi fik alle serveret mad sammen - selskab på 10 - så vi også spiste sammen. Det sætter vi stor pris på.

Tak, 269mettea

Rejsende, der kiggede på Biergarten Søndervig, kiggede også på

Søndervig, Vestjylland

Har du været i Biergarten Søndervig? Fortæl om dine oplevelser!