Fastlås den laveste pris fra disse websites
Booking.com119 $
Hotels.com107 $
eDreams119 $
CheapTickets107 $
FindHotel107 $
Travelocity107 $
Anmeldt d. 26. juli 2021

Vi havde på forhånd booket 2 nætter i forbindelse med vores cykelsommerferie, juli 2021. Værelset vi boede i, hedder "Frederik". Det er stort og rummeligt med et meget spartansk og slidt møblement. Væggene er grå, vinduerne udskiftningsklare, hvilket giver værelset et mørkt og trist præg. De 2 loftslamper virkede ikke. Der var gået en lamel i dobbeltsengen. Intet Wi-fi ("...logger på når der kan opnås bedre forbindelse"). På den gode side skal nævnes flot badeværelse og stort værelse og TV, men det opvejer ikke helhedsindtrykket af et værelse, der har set bedre dage og som indretningsmæssigt trænger til et friskt pust. Morgenmaden den første morgen var heller ikke prisen værd: Halvtørt brød, ikke meget grønt, en æggekoger ude af funktion og en syrlig betjening, hvor vi havde oplevelsen af at være mere til besvær end til gavn. Desværre kan vi max. svinge os op på 2 stjerner.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, larsjjespersen
C, jensen, Ejer hos Det Gamle Rådhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. august 2021

Kære L. J. Jespersen

Vi er kede af, at du ikke kan svinge højere op på stjerneskalaen. Alle vores værelser er individuelt indrettet – og generelt meget forskellige. Vi har noteret os, at det ikke faldt i jeres smag og at vi bestemt skal have kigget på fx loftslamperne. Vi anbefaler altid gæster og besøgende i huset straks at tage kontakt til os, hvis der opleves fejl eller mangler; på den måde kan vi gøre, hvad vi kan, for at løse situationen med det samme.

Morgenmaden skal bestemt ikke være, som I oplevede det. Der er selvfølgelig straks givet direkte besked til køkkenpersonalet, som vil handle på dette. Derudover skal ingen på nogen måde føle sig til besvær!

Det ændrer jo desværre ikke på endt ophold nu, men vi håber at I og cyklerne har lyst til at lægge vejen forbi Gråsten en anden gang, og vi får muligheden for at rette op på jeres oplevelse.

Rigtig god sommer fra alle os på DET GAMLE RÅDHUS

Anmeldt d. 5. april 2021 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning i lejligheden “Benedikte”.
Det er en rummelig lejlighed med to store regulære rum - en stue og et soveværelse. Skønt med masser af plads og to store fladskærme. Herudover et mindre soveværelse (mest egnet til børn) samt køkken & bad/toilet.
Indretningen er til håbløs. Sjældent har jeg set så tarvelig og trist et møblement. Der er total stilforvirring på den dårlige måde. Det er en skam for de ellers så fine rum, som man med enkelte midler kunne gøre både hyggelige og funktionelle.
Parkering og en Fakta lige udenfor døren. Det er praktisk.
Der er morgenmadsbuffet i restauranten med et standard udvalg med rundstykker, pålæg, ost og yoghurt. Ingen økologiske produkter.
Det er en forholdsvis billig overnatning, og kan sagtens anbefales.
4 stjerner for lejlighedens rummelighed, pris og beliggenhed. 2 stjerner for indretning og udsigt. Så det må blive til 3.

Dato for ophold: april 2021
Tak, BKC2013
C, jensen, Ejer hos Det Gamle Rådhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. april 2021

Tak for jeres anmeldelse af jeres ophold hos os – vi er meget glade for, at I har taget jer tid til at vurdere og komme med de rosende tilbagemeldinger. Mht. vores indretning af værelser og lejligheder er det jo meget individuelt, hvad man er til. Vi har noteret os, at I ikke syntes om stilen på 'Benedikte' og vil selvfølgelig have det i mente til næste gang vi indretter/ændrer på værelserne.

Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden god gang igen

Med venlig hilsen
DET GAMLE RÅDHUS

Anmeldt d. 18. oktober 2020 fra mobile enheder

Det gamle Rådhus er bygget om til en hyggelig 50'er restaurant indvendig(der er også hotel). Betjeningen var hurtig, sjov og hjælpsom. Maden er relativt traditionel, hvilket passer med konceptet. Vi fik stjerneskud, burger og smørrebrød. Maden var god og rigelig selvom bøffen i burgeren var meget gennemstegt. Der er et godt udvalg af drikkevarer, og en god udsigt til torvet. Kan roligt prøves.

Dato for ophold: oktober 2020
2  Tak, pzimmer
C, jensen, Ejer hos Det Gamle Rådhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2020

Tak for besøget og din varme anmeldelse. Vi er rigtig glade for, at I havde en god oplevelse hos os. Vi håber at vi snart kan byde jer velkommen igen Mvh. DET GAMLE RÅDHUS

Anmeldt d. 26. august 2020 fra mobile enheder

Værelset får helt sikkert 5 stjerner. Værelset var Deluxe, men billigt. Det var gennemført stilfuldt, rummeligt, hyggeligt og der var rent i krogene. Badeværelse med dejlig loftbruser.
Morgenmaden var desværre ikke til mere end 2 stjerner. Hvad hjælper det, at der er 7 forskellige slags honning (fedtede glas med indtørrede rester) når der f. eks. ikke er A38/Yougurt naturel, kaffefløde eller juice (kun tynd saft)? Eneste formildende omstændighed ved morgenmaden er, at den kun koster 100 kr.
Det fungerer perfekt med ubemandet reception, via app.

Dato for ophold: august 2020
2  Tak, Hjallese
C, jensen, Ejer hos Det Gamle Rådhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. september 2020

Tak for besøget og anmeldelsen. Det glæder os at I generelt synes godt om opholdet, og vi håber at I vil besøge os igen en anden gang. Mht. morgenmaden, så opfordrer vi altid vores gæster til at kontakte os under besøget, så vi kan imødekomme særlige ønsker. Mvh. Jan, DET GAMLE RÅDHUS

Anmeldt d. 21. august 2020 fra mobile enheder

Helt suverænt mad til meget overkommelige priser. Meget vel tilberedt mad og tilmed nybagt tomat brød til at starte med. Mange gæster. Kommer helt sikkert igen en anden gang. Hotellet var også flot inde med hyggelig restaurant, vi sad udenfor da vejret var til det

Dato for ophold: august 2020
Tak, Herdis M