Anmeldt d. 21. august 2020 fra mobile enheder

Helt suverænt mad til meget overkommelige priser. Meget vel tilberedt mad og tilmed nybagt tomat brød til at starte med. Mange gæster. Kommer helt sikkert igen en anden gang. Hotellet var også flot inde med hyggelig restaurant, vi sad udenfor da vejret var til det

Dato for ophold: august 2020
Tak, Herdis M
Anmeldt d. 9. august 2020

Vores ophold levede ikke op til de forventninger, vi havde efter at have set billeder og læst om “stemning som på Postgården” (Matador) på hotellets hjemmeside, og der var en række fejl og mangler ved vores ophold. Desværre har det været umuligt at komme i dialog med hotellet om vores oplevelser. Allerede ved ankomsten skrev jeg en mail til hotellet, og jeg fulgte op med endnu en mail dagen efter. Jeg har også skrevet til hotellets direktør. Nu efter cirka 2 uger har jeg stadig intet hørt fra hotellet eller direktøren.
Essensen af mine ubesvarede henvendelser til hotel og direktør handler om, at vi i stedet for at blive indkvarteret på et værelse på selve Det Gamle Rådhus (som vist på hjemmesiden) blev indkvarteret i et upersonligt, sparsomt møbleret lejlighedslignende etablissement med udsigt til nabohusets grimme grå tag og en parkeringsplads.
Umiddelbart efter besigtigelse af vores indkvartering ved ankomst gav jeg overfor den telefoniske receptionist (der er ingen bemandet reception på hotellet) udtryk for vores utilfredshed og store skuffelse over indkvarteringen. Jeg fik ikke andet at vide, end at han ville give min besked videre. Og vi blev ikke tilbudt et andet værelse.
Der var en række fejl og mangler ved vores indkvarteringssted så som manglende glas/krus til vores tandbørster, manglende håndklæder til at træde ud på efter bad,
håndbruser der sprøjtede med vand ud til alle sider. Der manglede rullemadras i seng, så man tydeligt mærkede den hårde madras, og lagnet skred på den glatte topmadras. Og flere forhold som jeg gjorde opmærksom på under vores ophold. Alligevel blev der ved rengøring under vores ophold ikke rettet op på nogen af punkterne.
Alle de nævnte forhold i denne anmeldelse har jeg oplyst i mine mails til hotellet og direktøren, men som anført uden at modtage svar. Jeg ville gerne have afklaret de nævnte forhold via dialog med hotel og/eller direktøren, men da dette ikke har været muligt, anbefaler jeg i stedet gæster til Gråsten at finde anden indkvartering end Det Gamle Rådhus.

Tak, Lene R
C, jensen, Ejer hos Det Gamle Rådhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. august 2020

Kære Lene
Vi beklager naturligvis at hotelværelset/lejligheden ikke levede op til jeres forventninger. Vi talte med jer på ankomstdagen, hvor du gav udtryk for utilfredsheden og ønsket om at bo på selve hotellet og ikke i vores – ellers vældig populære – hotellejlighed.

Pga. sommertravlhed på hotellet var det desværre ikke muligt, at tilbyde jer et andet værelse i perioden. Vores dialog med dig virkede ikke mulig at løse, og derfor tilbød vi dig en mere end rimelig kompensation, som du dog valgte at afvise.

Vi bad derefter vores personale om at følge op på de mangler, som straks kunne løses under opholdet, heraf bl.a. krus til tandbørster, ekstra håndklæder, rykke sengene 50 cm sammen så de blev til en dobbeltseng, sørge for ekstra kaffe m.m.

Vi har med andre ord forsøgt at løse situationen på flere måder, men det har ikke virket til, at du har været interesseret i en rimelig løsning. Dernæst må vi understrege at vi på ingen måde accepterer afpresninger, men fokuserer på gode og sobre dialoger med alle vores gæster.

Mange hilsner fra
DET GAMLE RÅDHUS

Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

På trods af travlhed, to tjenere i restauranten, er der ikke en finger at sætte på servicen. Vi fik et bord, god og personlig betjening og en rigtig fin tre-retters menu. Alt absolut i orden. Kan varmt anbefales.

Tak, 337susanne
C, jensen, Ejer hos Det Gamle Rådhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2020

Tusind tak for besøget og den varme anbefaling. Vi håber, vi kan byde jer velkommen igen en anden god gang :)
Mange hilsner fra DET GAMLE RÅDHUS

Anmeldt d. 21. juli 2020

Vi har i en årrække været stamkunder på Det Gamle Rådhus i Gråsten. I år blev vi dog dybt skuffede over vores planlagte sommerferie der. Vi havde 2 mdr. inden ferien bestilt den fine Magrethe suite og fået lovning på den. På selve dagen for vores ankomst fik vi pludselig besked om, at vi havde fået et andet værelse. Det skulle ganske vist forestille også at være en suite, men kvaliteten var en helt anden end for Magrethe Suiten. Der var tale om to slidte grimme værelser. Vi fik at vide, at vi kunne klage over det EFTER vores ferie. Det gjorde vi, men hotellets ledelse har aldrig svaret os. Det er meget ærgerligt og dybt kritisabelt. Vi er ikke længere stamkunder og vender nok aldrig tilbage.

Tak, Tourist02820993837

Vi har ikke selv været opmærksomme på, at jeres ophold skulle være på Margrethe-suiten. Har vores gæster ønsker om et bestemt værelse/suite, så er alle – systemer såvel som medarbejdere – instrueret i netop at ”låse” værelset, så det ikke kan bookes af andre eller blive rykket på, når det store puslespil med værelser og ønsker skal gå op. Vi har lidt svært ved at finde ud af, hvor jeres besked om Margrethe-suiten skulle have været givet, men vi kan fortælle jer, at alle suiterne er af samme kvalitet. Dog skal tilføjes, at alle vores værelser er individuelt indrettet, og det lyder til jeres værelse ikke faldt i jeres smag. Vi er naturligvis kede af, at dette har påvirket jeres oplevelse hos os.

Ønsker I yderligere dialog, er i selvfølgelig mere end velkommen til at kontakte os på info@graastenraadhus.dk eller på tlf. 7465 1200

Trods alt så håber vi, at kunne byde jer velkommen i Gråsten en anden gang igen.
Mvh. Thorben, DET GAMLE RÅDHUS

Anmeldt d. 19. juli 2020

Rigtig hyggeligt sted med historie. Skønt komfortabelt værelse og en fantastisk fredagstapas. Prøv det .du går ikke sulten derfra. Rigtig god service af personalet. Vi kommer helt sikkert igen senere

Tak, buur2
C, jensen, Ejer hos Det Gamle Rådhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juli 2020

Tusind tak for besøget og denne fine anmeldelse. Vi glæder os til at byde jer velkommen igen :)
Mange hilsner fra Jan, DET GAMLE RÅDHUS