Anmeldt d. 17. juli 2020

Vi havde en overnatning på hotellet i forbindelse med vandretur på gendarmstien. Rådhuset ligger godt midt i Gråsten, men vi må indrømme at vi var noget skuffede over opholdet. Vores værelse (Nicolai) var meget lille - det gjorde som sådan ikke noget - og lå ud til baggård med skraldespande og Faktas parkering. Der er enormt lydt, både ud til gangen og andre værelser, men værst af alt, også gennem vinduerne. Vi blev vækket kl. 5 af skraldespandstømning, siden varelevering mm., selvom vi havde vinduet helt lukket. Det var meget højt og generende og ødelagde vores søvn.

Man skal vide, at receptionen er ubetjent og derfor kunne vi ikke komme i kontakt med nogen for at fortælle om vores skuffelse. Desuden er Morgenmadsserveringen langt fra “postgård”-standard, som ellers skulle være ambitionen. Buffeten (som ikke var særligt “ coronavenligt” indrettet - mange måtte bruge hænderne for at tage forskellige madvarer) var ikke særligt frisk eller appetitlig (de fleste gæster gik fx helt udenom de våde røræg og den bløde bacon).

Vi er kede af at måtte skrive denne anmeldelse, men synes også dette er vigtig at fortælle - til fremtidige gæster og til hotellet.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, KB19K
C, jensen, Ejer hos Det Gamle Rådhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juli 2020

Mange tak, for at I har taget jer tid til at fortælle om jeres ophold her i Gråsten. Vi er rigtig kede af at høre, at der ikke har været tilstrækkeligt med nattero på værelset. Sådan skal det absolut ikke være!

Vores reception er ubemandet om natten, men vi oplyser og udleverer selvfølgelig et vagttelefonnr. så vores gæster altid kan komme i kontakt med os. Vi ville ønske vi havde fået muligheden for, at gøre jeres hoteloplevelse bedre med det samme
- fx. med et andet værelse.

Morgenmaden er vi kede af, ikke var som forventet, beskeden er givet videre til køkkenet. Mht. Corona så sikrer vi os hele tiden med bl.a. sprit på alle borde, mere afstand og udskiftning af bestik i buffeten. Har der manglet bestik eller brødpincetter beklager vi selvfølgelig. Måske har vi ikke været hurtige nok til at komme ind med nyt service eller måske er det en ærgelig forglemmelse. Vi ville ønske, I var kommet med jeres ønsker og kommentarer under opholdet, så vi kunne have gjort noget ved det med det samme. Både hotel og restaurant gør sit bedste, for at skabe trygge og gode rammer for alle vores gæster – men vi er blot mennesker, og fejl kan ske. Hører vi om en fejl, gør vi selvfølgelig alt for at rette op på det med det samme.

Vi håber, at kunne byde jer velkommen en anden gang her i Gråsten.

Mange hilsner fra
DET GAMLE RÅDHUS

Anmeldt d. 15. juli 2020 fra mobile enheder

Utrolig god 3 retters Sommermenu.
Gamle hyggelige lokaler, stemningsfyldt og god servering.
Lækkert anrettet mad og friske, gode råvarer.
Meget mættende menu, til en god og fair pris.
Helt sikkert et besøg værd!

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Y1323JDchristianh
C, jensen, Ejer hos Det Gamle Rådhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. juli 2020

Tak for besøget og din fine anmeldelse. Vi er glade for, at maden smagte og i nød aftenen her i Gråsten.
Mange hilsner fra Jan, DET GAMLE RÅDHUS

Anmeldt d. 22. maj 2020 fra mobile enheder

Dejlig restaurant med super lækker mad og venlig betjening. De havde helt styr på glutenfri mad. Vi hyggede os i de dejlige lokaler og gik mætte og glade derfra. Priserne var absolut rimelige og så lå den lige midt i byen.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, Gunhildbrynning
C, jensen, Ejer hos Det Gamle Rådhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. maj 2020

Tak for din flotte anmeldelse. Vi er rigtig glade for, at I havde en god oplevelse hos os. Vi håber at vi snart kan byde jer velkommen igen. Mvh. Jan, DET GAMLE RÅDHUS

Anmeldt d. 8. maj 2020 fra mobile enheder

Super skønt sted med det smukkeste værelse (Marie) fed seng og lækkert med badekar efter de lange vandredage ‍♂️ Der er gjort meget ud af ‘dekorationen’ på værelset. Og dejligt med mørklægningsgardiner. Morgenmaden fik vi serveret på værelset i disse coronatider. Den var helt fantastisk ☕️ Vi kommer tilbage

Dato for ophold: maj 2020
Tak, 684mille
C, jensen, Ejer hos Det Gamle Rådhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. maj 2020

Kære Mille,

Tak for besøget og din flotte anmeldelse. Vi er rigtig glade for, at du havde en god oplevelse hos os. Vi håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen.

Mvh. Jan, DET GAMLE RÅDHUS

Anmeldt d. 18. april 2020 fra mobile enheder

Vi fik store og velsmagende smørbrød fra det gamle rådhus, kan klart anbefales at bestille deres take away man bliver virkelig mæt
Derudover har de lige nu en lækker take away bar med kolde drinks, øl og slush ice og meget mere til at nyde i det gode vejr ☀️

Dato for ophold: april 2020
Tak, 16frederikkej

Kære Frederikke,

Tak for din flotte anmeldelse. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden gang.

Mvh. Jan, DET GAMLE RÅDHUS