“Fantastisk restaurant det gamle posthus i Allinge”

Restaurant Det Gamle Rådhus
Beskrivelse: VELKOMMEN TIL DET GAMLE RÅDHUS Vi glæder os til at byde Dem indenfor i vore lokaler, hvor vi håber, De vil føle sig sat tilbage i tiden, til dengang hvor ”Laura” stod i køkkenet hos familien ”Varnæs”. Vi genskaber stemningen fra dengang, de klassiske danske retter blev skabt, og hvor økologien var for alle. Alle er velkomne på DET GAMLE RÅDHUS. Der er en lift til kørestolsbrugere, som giver adgang til restaurationen, og vi har naturligvis handicapvenlige toiletter.
Anmeldt 9. august 2021

Vi var en familie nede og spise i aftes og der findes ikke en bedre restaurant i Allinge. Maden var som altid fantastisk og personalet meget serviceminded

Tak, briannF6577CF

Anmeldt 28. oktober 2020

Vi fik stjerneskud og det var et overdådigt måltid ifht hvad man får andre steder.
Der var en behagelig atmosfære og virkelig venligt personale, som fik en til at føle sig godt tilpas.
Vi havde glemt vores medlemskort fra ældresagen, da vi bookede, men fik alligevel 25% på regningen. God service.

1  Tak, olkrel
GraastenRaadhus, Ejer hos Restaurant Det Gamle Rådhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. oktober 2020

Tak for besøget og din varme anmeldelse. Vi er rigtig glade for, at I havde en god oplevelse hos os. Mvh. DET GAMLE RÅDHUS

Anmeldt 18. oktober 2020 fra mobile enheder

Det gamle rådhus var et yderst positivt bekendtskab. Super god betjening, ærlige danske retter med rigeligt på tallerkenen. Vi gik mætte og glade derfra. Prisen bestemt rimelig.

2  Tak, Danne1973
GraastenRaadhus, Ejer hos Restaurant Det Gamle Rådhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2020

Tak for besøget og flotte anmeldelse. Mvh. DET GAMLE RÅDHUS

Anmeldt 16. oktober 2020

Vi blev ikke spurgt, hvordan vi ville have vores kød stegt, så der kom 6 rå oksemørbrad. Tilbehøret i retten var kedeligt, smagte af ingen ting og noget af det smagte endda dårligt. Absolut ingen service eller smil på læben. +1000kr for en middag, hvor ingen spiste op - selvom portionerne ikke var store.

Tak, whow182
GraastenRaadhus, Ejer hos Restaurant Det Gamle Rådhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. oktober 2020

Tak for anmeldelsen, som vi har modtaget og taget til efterretning. Vi bestræber os hver dag på at servere lækker mad i hyggelige og imødekommende omgivelser, og opfordrer derfor altid vores gæster til at kontakte os med det samme, hvis oplevelsen ikke lever op til forventningerne.

Anmeldt 25. september 2020

Første gang vi er i Gråsten. Vælger på forhånd at bestille bord på restaurant Det Gamle Rådhus. Vi får den lækreste tapas i 3 afdelinger. Personalet er meget venlige og opmærksomme.
Kommer vi til Gråsten igen skal vi helt sikkert spise her igen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, susannejW3464NH
GraastenRaadhus, Andet hos Restaurant Det Gamle Rådhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. september 2020

Tak for besøget og den flotte anmeldelse. Vi er rigtig glade for, at I havde en god oplevelse hos os. Vi håber at vi snart kan byde jer velkommen igen Mvh. DET GAMLE RÅDHUS

Rejsende, der kiggede på Restaurant Det Gamle Rådhus, kiggede også på

Grasten, Sønderborg
Grasten, Sønderborg

Har du været i Restaurant Det Gamle Rådhus? Fortæl om dine oplevelser!