“God mad”
Anmeldelse af Den Gamle Kro

Den Gamle Kro
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Nok en af de bedste steder jeg har spist i Danmark. Slet ikke sidste gang jeg skal spise der. Servicen i top.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 307jackn

Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Klassisk kromad og oplevelse! Fik smørrebrød og det smagte lige efter bogen. Venlig betjening, styr på COVID-19 regler, udemærket smørrebrød, fair priser og hyggeligt at sidde ude i det gode vejr. Lang ventetid på maden trækker lidt ned. Sjovt at prøve “sol æg”

Tak, martincZ8697AM
Anmeldt 28. juli 2020

jævn husmandskost, som ikke fornærmer nogen, men heller ikke mere.
sad ude med udsigt til gården og hovedgaden, hvor garden kan hænde at spadsere forbi.

Tak, Rasmus K
Anmeldt 27. juli 2020

Vi havde i god tid sikret os billetter til denne sønderjyske egnsspecialitet: Det store sønderjyske kaffebord. Flot kagebord med ikke mindre end 29 slags hjemmelavede kager. Hertil store kander med kaffe. Der var godt styr på retningslinjerne ang. covid-19, og personalet udstak retningslinjer for håndhygiejne, afstand osv. både skriftligt og mundtligt. De mange gæster var fordelt i de forskellige, hyggelige krolokaler. En dejlig oplevelse, kan varmt anbefales.

Tak, Lene R
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

God dansk mad på menukortet, veltillavet og velsmagende!! Rygende varm...
Helt enkelt, det kan ikke gøres bedre!

Tak, Tcjvp

Rejsende, der kiggede på Den Gamle Kro, kiggede også på

Grasten, Sønderborg

Har du været i Den Gamle Kro? Fortæl om dine oplevelser!