“Ikke styr på tingene”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 10. august 2021

Vi bestilte take away, en søndag eftermiddag.
Første gang vi ringede, blev tlf taget, vi bestilte og der blev sagt øjeblik. Efter 8 min var der stadig ikke sket noget, og vi måtte lægge på, og ringe op igen.
Der var 11/2 Times ventetid for at kunne afhente. De glemte at give al maden med. Pommes var lyse, bløde og rå indeni. Vi bestilte 2 forskellige græske grilltallerken, men fik 2 ens.

Tak, Dorthe7

Anmeldt 4. august 2021

Ingen frokost her. Efter 20 minutters venten og til trods for at 2 ansatte havde set os, var vi hverken blevet budt velkommen eller havde fået et menukort. Vi gik igen.

1  Tak, 68ullaw
Anmeldt 2. august 2021 fra mobile enheder

Hvis du er på jagt efter en urimeligt dyr og overbetalt pizza, så er dette stedet! Priserne på pizza ligger i lejet 89 - 139 kr. og det er de desværre slet ikke værd. Derudover oplevede vi fejlhåndtering af ordre, maden blev ikke leveret på samme tid til bordet. Generelt set virkede betjeningen ustruktureret og uorganiseret. Det skal dog nævnes at udsigten til havnen er ganske god. Jeg fik en indbagt pizza med gyros med taziki, pris 119,- kr. bevares den smagte ok, men til 119 havde jeg virkeligt forventet noget ekstraordinært. Mad og pris hænger ikke sammen. De to stjerner fåes udelukkende for udsigten.

Tak, mortens789
Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

To stjerner fordi maden smagte ok, på trods af at der var oksekød i min pastaret med rejer, som jeg er ret sikker på at der ikke skulle have været og fordi der var en vis underholdningsværdi i betjeningen. Vi bestilte en flaske hvidvin, men fik den forkerte og da vi gjorde opmærksom på det, spurgte tjeneren om vi var sikre på det. Det var vi . Personalet vidste helt sikkert ikke, hvordan man betjener kunder på en restaurant, men de var nu søde nok.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, netromlund
Anmeldt 9. juli 2021 fra mobile enheder

Har aldrig oplevet så dårlig service på en restaurant. Personalet havde ingen overblik over hvem der havde bestilt hvad og gik forvirrede rundt som to hovedløse høns. Efter 45 min med to små børn slap vores tålmodighed op. Da vi endnu ikke var lykkedes med at bestille hverken mad eller drikke til trods for gentagende henvendelser. Kan af den grund ikke kommentere på maden, men tænker at man skal bestille den med en god portion tålmodighed hvis man besøger dette sted.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 837pera

Rejsende, der kiggede på CaFéodora, kiggede også på

Grasten, Sønderborg

Har du været i CaFéodora? Fortæl om dine oplevelser!