“Krondiamantbryllup”
Anmeldelse af Kværs kro

Kværs kro
Anmeldt 27. januar 2020

Vi har lige holdt Krondiamantbryllup på Kværs kro, vi havde en rigtig fin fest, alt fungerede godt, god betjening, maden blev rost meget af gæsterne. Tak for en rigtig god dag til Kværs kro. Venlig hilsen Knud og Esther

Tak, estherj885

Anmeldt 19. januar 2020

Vi kom 1/2 time for tidligt men blev modtaget af meget venligt personale. Vi fik eftermiddagskaffe med boller og tre slags kage og små pandekager med syltetøj. Værelset var lyst og rent! Om aftenen var der en velassorteret buffet, med med tre forretter, forskellige slags veltilberedt kød, flere slags kartofler og flere slags salat. Til dessert var der ligeledes tre ting, så noget for enhver smag. Vi fik både en flaske hvid - og rød vin. Dejlig morgenmads buffet med æg, rundstykker og forskelligt pålæg. Opholdet levede bestemt op til vores forventninger og var til en meget favorabel pris!

Tak, lisbeths814
Anmeldt 5. november 2019 fra mobile enheder

Kværskro er det god mad, biffen har et godt udvalg af kød, kartofler, salat, sovs og brød. Venligt og service mindet personalet. Lokalerne er lidt slidt men hyggelige.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, VibekeN96
Anmeldt 15. oktober 2019

Vi kom til eftermiddagskaffe med boller og tre slags kage. Fik fint værelse på den anden side af vejen. Aftensmad var en lækker buffet med tre forretter, mange forskellige veltilberedte slags kød, flere slags kartofler og salat. Til dessert var der tre slags. En flaske hvidvin og en flaske rød. Fin morgenmad. De risikerer nok, vi kommer igen :-)

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, BirtheMu
Anmeldt 11. oktober 2019

Et ophold til en fair pris, god 3 retters mad, morgenmaden.. den har jeg fået meget bedre.
Jeg har kørt forbi Kværs kro tidligere uden besøg..Ude fra ser Kværs kro indbydende ud, derfor er det også lidt ærgerligt at overnatningen skal foregå i en for mig tilkøbt villa.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Per N

Rejsende, der kiggede på Kværs kro, kiggede også på

Har du været i Kværs kro? Fortæl om dine oplevelser!