“Den tørreste kanel snegl jeg har fået”
Anmeldelse af Bageriet Kock

Bageriet Kock
Anmeldt 12. august 2020

Kedelig at man glæder sig til at skulle have en kanelsnegl, som jeg som regel er ret begejstret for, men det fik i da sat en stopper for.
Sur betjening, ikke kun mig, men også hende der stod foran.
Jeg ved ikke hvorfor man tror man kan tillade sig at stille sig sådan an i en forretning.

Tak, CC B

Anmeldt 9. december 2019 fra mobile enheder

Dejligt sted med et fint udvalg af kager og brød. Skøn varm chokolade med masser af smag af rigtig chokolade, og dejlig sandwich og luftig bolle

Dato for besøg: december 2019
Tak, 708rikkel
Anmeldt 13. oktober 2019 fra mobile enheder

Bagerne som ligger midt i gråsten.
Har et stort udvalg af gode varer
Der er cafe hvor man kan sidde ude eller inde.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, VibekeN96
Anmeldt 28. august 2019 fra mobile enheder

Rundstykker der skuffer - en ferie i området bragte os forbi bageriet i jagt på lidt morgenmad. Pænt og indbydende bageri - men med tørre og kedelige rundstykker.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 315frederikp
Anmeldt 7. marts 2019 fra mobile enheder

Udmærket brød lidt dyrt.
Men skulle hente rundstykke i Gråsten afdelingen kl. 8.10 der var udsolgt af rundstykker og der var 3 spandauer med syltetøj og jeg tog de 2 stk. så det er tidlig i en by med ferie huse og ikke have mere morgen bagværk inden kl. 9.00.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Jens A F

Rejsende, der kiggede på Bageriet Kock, kiggede også på

Har du været i Bageriet Kock? Fortæl om dine oplevelser!