“Mad med et spark”
Anmeldelse af Snogebaek Takeaway

Snogebaek Takeaway
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Havde en af de der aftner hvor jeg ikke helt vidste hvad jeg ville spise, opdagede så Snogebæk Take Away, og ved i hvad! de havde lige hvad jeg kunne tænke mig. nem og dejligt smagsfult mad.
Så igen tak for mad

Tak, Jonas-Hyttel

Anmeldt 6. juli 2021 fra mobile enheder

Mikroskopiske softice til rip-off pris. Det kan gøres bedre.
Det er tydeligt at man ikke forventer at kunden kommer igen senere.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, SBVP55
Anmeldt 27. juni 2021 fra mobile enheder

Jeg vil gerne advare alle mod at benytte dette sted!!!

Magen til dårlig mad og kundeservice skal man lede længe efter.

Vi købte to gange rejechips til 35 kr. stykket. De var ikke sprøde, nærmere seje og jeg gik ind til ejeren med dem. Hun smagte på dem og afviste fuldstændig vores klage. Derefter smed hun vores rejechips ud og nægtede at give os penge tilbage.

Derudover bestilte vi risretter til hele familien hvor risene var hårde og ikke færdigkogte. Igen afvist ejeren bare arrogant, da vi klagede over det.

Røveri ved højlys dag!!!!

Dato for besøg: juni 2021
Tak, kristbergmann
Anmeldt 13. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde lige lyst til en nem frokost og fik så her noget af det bedste thaimad vi længe har smagt

Tak, allanr0sendall
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Hurtigt og impulsivt besøg med 3 livlige unger. Meget behagelig og serviceminded betjening og gode is/mad

Tak, larsm497

Rejsende, der kiggede på Snogebaek Takeaway, kiggede også på

Har du været i Snogebaek Takeaway? Fortæl om dine oplevelser!