“Frokost pizza”
Anmeldelse af Levertranfabrikken

Levertranfabrikken
Anmeldt 4. juli 2020 fra mobile enheder

God og venlig betjening, hyggeligt sted med både gode ude og inde pladser. Ok priser 80-110 kr
Gratis P-plads lige ved siden og natur legeplads nær ved

Tak, 123jesper

Anmeldt 6. juni 2020 fra mobile enheder

Rigtig spændende restaurant, med en original brændefyret ovn.
Vi fik en pizza med skinke og en med Parma. Kan varmt anbefale at besøge dette sted

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Janus C
Anmeldt 19. august 2019 fra mobile enheder

En af de bedste pizzaer jeg har smagt - kartoffel, rosmarin og bacon - sprød tynd bund, bagt i stor stenovn opvarmet af brænde. Super lækker

Dato for besøg: august 2019
Tak, larss692
Anmeldt 14. august 2019

Hyggelig café midt i Snogebæk med lækre italienske småretter. Vi fik en dejlig Burrata, men pizzaerne så også meget lækre ud, så de skal helt sikkert prøves en anden gang. God betjening og hyggelig stemning.

Dato for besøg: august 2019
Tak, sabinean
Anmeldt 10. august 2019

Value for money i Levertranfabriken. Særdeles gode autentiske pizzaer, der i velsmag og kvalitet er i en liga for sig. Hyggelig atmosfære, meget serviceminded betjening. Kaffen er virkelig god og kagerne er hjemmebagte.Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, RedTbird1956

Rejsende, der kiggede på Levertranfabrikken, kiggede også på

Har du været i Levertranfabrikken? Fortæl om dine oplevelser!