“Godt og alligevel ikke”
Anmeldelse af Snogebæk Røgeri

Snogebæk Røgeri
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Godt og alligevel
Vi skulle ha noget at spise efter en tur på 3 timer i paradisbakkerne, med rokkestenen som afslutning.
Vi havde en bog med “Bornholm hele året 2020” i bogen stod der beskrevet om snogebæk, det er som at være syd på, med lange og mennesker omkring spisestederne, øhhh nej..........vores valg faldt på Snogebæk røgeri, det var godt, grundet den hurtige betjening og alligevel som alle de andre røgerier.

Tak, portor60

Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

Lidt skuffende buffet i forhold til Gudhjem.
Der manglede skilte så man kunne se hvad det var.
Det kneb meget med at gæster brugte sprit eller handsker. Især børnefamilier sprang over.
Synes godt personalet kunne gøre opmærksom på det

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 904janer
Anmeldt 4. september 2019 fra mobile enheder

Vi havde sat næsen op efter et besøg på et Bornholmsk røgeri, men vi blev godt skuffede.
Det generelle billede af ta’ selv båden var en sørgelig omgang. Jeg vil ikke nævne alle retterne, men må konstatere at der på ingen måde var “kælet” for noget.
Friture og fisk på glas og fra dåser.
Spar jeres penge.
Hilsen Per

Tak, Per J
Anmeldt 28. august 2019

Spiste frokost her. Købte sildeanretning. Var i orden uden at være noget særligt. Betjeningen gennemsnitlig.

Tak, GAage
Anmeldt 9. august 2019 fra mobile enheder

Ikke så stort udvalg af fisk som på andre røgerier, til gengæld er der også salat og kød. Kvaliteten er gennemsnitlig. Der er meget hyggeligt at sidde, inde eller ude.

Tak, Esbenm

Rejsende, der kiggede på Snogebæk Røgeri, kiggede også på

Har du været i Snogebæk Røgeri? Fortæl om dine oplevelser!