“Virkelig virkelig god is”
Anmeldelse af Chris & Mario

Chris & Mario
nr. 1 af 2 Dessert i Nexø
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Der var kø men vent endelig på det er din tur, for det er virkelig fantastisk is og hjemmelavet guf. Kunne jeg give flere stjerner end 5 havde de fået det. Og tak for god betjening

Tak, 753susanner

Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Ikke særligt spænende is, og så ganske sjusket ud. Sød og venligt personale. Men det kunne ikke helt veje isen op. Måske er isen bedre inde i deres butik, da vi prøvede deres stede på torvet, hvilket ikke var imponerende. Gode vafler

Tak, SophiaMugelli
Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Lækre is serveret med et smil.
Fint udvalg og spændende smagsvarianter.
Kan klart anbefales. Kommer gerne igen næste år.

Tak, MagDaddy
Anmeldt 14. juni 2021

Hold da op sikke noget lækkert is. Vi har været der af flere omgange, og hver gang er det bare super velsmagende. Denne gang bestilte vi også en islagkage og den var også bare perfekt. Så tak for super lækker is og kanon service. Vi kommer helt sikkert igen :)

1  Tak, mika_hk1
Anmeldt 30. april 2021 fra mobile enheder

Meget store og lækre softices. Vi købte små softice, men følte det var store. Stort udvalg af krymmel og chokolade-overtræk.

Dato for besøg: april 2021
2  Tak, jacobbenand

Rejsende, der kiggede på Chris & Mario, kiggede også på

Har du været i Chris & Mario? Fortæl om dine oplevelser!