Anmeldt d. 13. juli 2019

Min familie og jeg boede fem nætter på et af de dejlige lyse værelser hos Shannon og Thomas. Stedet ligger virkelig smukt mellem markerne og centralt for nogle af de bedste seværdigheder (Dueodde, Ekkodalen, Paradisbakkerne, Svaneke osv). Alle faciliteter er i top stand og der var et virkelig hyggeligt fællesskab omkring morgenmaden i cafeen og når der blev pustet ud på gårdspladsen efter dagens aktiviteter. En virkelig dejlig oplevelse, og vi vil gerne tilbage og have en uge mere i en af de nyindrettede lejligheder.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, sorenb998
ThomasH8960, Owner hos Myregaard Bed & Breakfast Og Ferielejligheder, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. juli 2019

Vi er glade for at I nød opholdet her på Myregaard, og byder jer meget gerne velkommen i en af vore lejligeheder en anden gang. Foreløbig tak for det første besøg :-).

Anmeldt d. 17. november 2018 fra mobile enheder

Det er en lille perle Shannon og Thomas har lidt uden for Dueodde. Jeg brugte det som stop på min gåtur rundt om Bornholm.

Værelserne var pæne og rene, morgenmaden var god og værtsskabet var i top. Stor anbefaling herfra!

Dato for ophold: november 2018
Rejsetype: Rejste alene
Tak, kacholm
Anmeldt d. 29. juli 2018 fra mobile enheder

Efter en lang vandredag blev vi taget godt imod af Thomas, som fra starten fik os til at føle os velkomne på Myregaard. Fint, rummeligt værelse, pæne fællesfaciliteter (badeværelser inkl.) og også dejlige udendørsområder. Vi anbefaler varmt Myregaard.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, linerosenlund
Thomas H, Ejer hos Myregaard Bed & Breakfast Og Ferielejligheder, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2018

Det var en fornøjelse at have jer som gæster på Myregaard, og vi håber I lægger vejen forbi igen, hvis I er på Bornholm en anden gang .

Anmeldt d. 25. april 2018 fra mobile enheder

Har haft en skøn weekend hos familien Hessel på Myregaard! Her er dejlige værelser, god stemning og børnevenlige omgivelser! Kan varmt anbefales!
Ferielejlighederne er med egen lille terrasse og flere værelser! Alt er pænt og renoveret for nylig

Dato for ophold: april 2018
Tak, saramF950OI
Thomas H, Ejer hos Myregaard Bed & Breakfast Og Ferielejligheder, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. april 2018

Tak for det Sara :-). Jeg håber vi ses igen på Myregaard.

Anmeldt d. 22. april 2018 fra mobile enheder

Vi har haft en fantastisk weekend på Myregaard. Lækker ferielejlighed med køkken og egen terrasse. Gode faciliteter. Værtsfamilien er søde og imødekommende. Kan helt klart anbefales og vi kommer igen.

Dato for ophold: april 2018
Tak, Charlotte N