“Helt igennem skøn oplevelse”
Anmeldelse af Restaurant Molen

Restaurant Molen
nr. 2 af 24 Restauranter i Nexø
Køkkener: Fransk, Dansk
Anmeldt 11. august 2022

Fantastisk aften med små og velsmagende serveringer, 7 retters menu. Molen er helt på højde med Det Røde Pakhus som er restaurantens storesøster! Kan absolut anbefales!

Dato for besøg: august 2022
Tak, Petti Kirkeby R

Anmeldt 9. august 2022 fra mobile enheder

Vi fik en dejlig 5 retters menu, der var ikke andet valg. Der var rigtig lækkert, flere slags fisk, og intet kød..nogle fantastiske sauce til flere retter. Der var lidt koldt i restauranten, hyggeligt personale der sørgede for at retterne kom ret hurtigt, hvilket var fint, da vi kom sent. Pragtfuld vin.

Dato for besøg: august 2022
Tak, Rejsemus
Anmeldt 21. juli 2022 fra mobile enheder

Fantastiske små lækre retter, som forkælede vores smagsløg. Betjeningen var yderst venlig og personlig med masser af overskud til at hygge om gæsterne med professionalisme og humor.

Tak, tinasL557ID
Anmeldt 19. juli 2022 fra mobile enheder

2 frokostretter der var så små at de dårligt kunne ses på tallerkenen. Laksen var fin men barbecue koteletten var tør som sålelæder. For 155,00 kr. kunne det godt være bedre. Absolut ikke ok. Personalet var fint og venligt derfor 1 stjerne herfra

Tak, Viechuno
Anmeldt 9. juli 2022

Det var denne gang desværre ikke den oplevelse, vi havde forventet og set frem til. Vi bestilte en 4 retters menu, som køkkenet bestemte. Første ret var direkte kedelig. De tre andre var udmærkede, dog fandt jeg to ben i fiskeservereringen. Der gik for lang tid imellem retterne, og brød og smør måtte vi selv bede om. Bedre held næste gang.

Tak, 783birgity

Rejsende, der kiggede på Restaurant Molen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Molen? Fortæl om dine oplevelser!